Gå til innhold

Provosert av folk som sier at noen tok selvmord av egen vilje.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er vedkommende "syk" da? Syk i gjerningsøyeblikket kanskje. Er det mer forståelig med selvmord hvis noen i bunnen har en psykisk lidelse? Men slike plutselige selvmord ut av det blå på grunn av livskriser, må vel også innebære at de er sinnsykt i gjerningsøyeblikket, eller? 🤔

Anonymkode: 81013...b4e

Ja det tenker jeg i hvert fall. 

En gutt på 21 år tok livet sitt for noen år siden. Han var på fest og ble dumpet av dama. Han var beruset. Satte seg i bilen og kjørte inn i en motgående trailer. Det var impulsivt og hadde han blitt stoppet hadde han sannsynligvis ikke ønsket å gjøre det dagen etter, evt. Etter litt lenger tid hvor sjokket og panikken over å ha mistet sin kjæreste hadde lagt seg. Han var ikke psykisk syk som noen visste om i hvert fall, men han var definitivt ikke i psykisk balanse da han satte seg i bilen og valgte å kræsje i døden.

Det ligger jo alltid noe veldig vondt bak. Enten det er langvarig psykisk sykdom eller et akutt tilfelle av psykisk ubalanse. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Glitter skrev:

En gutt på 21 år tok livet sitt for noen år siden. Han var på fest og ble dumpet av dama. Han var beruset. Satte seg i bilen og kjørte inn i en motgående trailer. Det var impulsivt og hadde han blitt stoppet hadde han sannsynligvis ikke ønsket å gjøre det dagen etter, evt. Etter litt lenger tid hvor sjokket og panikken over å ha mistet sin kjæreste hadde lagt seg. Han var ikke psykisk syk som noen visste om i hvert fall, men han var definitivt ikke i psykisk balanse da han satte seg i bilen og valgte å kræsje i døden.

Slikt er bare fryktelig trist. 😢

Anonymkode: 81013...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å tenke at livet er litt som en dans på roser. Torner over alt. Au, au, au. 

Anonymkode: 9c342...3ec

Dans på rosebusker ja! 😂

Anonymkode: 81013...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slikt er bare fryktelig trist. 😢

Anonymkode: 81013...b4e

Ja. :(

Jeg føler det er mer trist med et sånt tilfelle enn om jeg hadde klart å ta livet mitt for ett år siden. Som lenge hadde levd med overbevisning om at det aldri ville bli bedre og som fortsatt lider nå. Som ikke har et liv med masse muligheter foran meg. Men det er nå bare meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...