AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Han kommer hit og det stinker som han har vært i et fjøs så han kan ikke dusje,kjenner han prøver å kamuflere lukten med parfume men alle kjenner det. Foreldrene hadde kommentert det og om han ikke kjente lukten selv,svaret var at han likte ikke sånn kritikk, alle var ikke like og vi er alle forskjellige. Jeg klarer ikke mer, nå blir døren låst og jeg slipper han ikke inn. Blir uvel og kvalm av den lukten, det lukter bæsj rett og slett. Det er verre enn før han tok operasjon som han nå er sykemeldt for,han klarer vel ikke tørke seg skikkelig når han er på do. Og blir dårlig av alle foretsillingene han har om jenter,ei er så sjalu fordi han snakker med ei an. Det er bare tøys, de har ingenting med hverandre å gjøre så hvorfor skulle hun bli sjalu? Og han skulle hjem til ei og de skulle lage god mat,bare tull det og. Så han er nok lystløgner hvis ikke det er vrangforestllinger. Og han får mange gode klemmer av ulike jenter, ja jeg tenker det med den lukten og de groskitne hendene. Må vaske dørhåntak etter han har vært her. Er det rett av meg å stenge han ute? Jeg klarer det bare ikke. Og han fikk nettopp igjen strømmen etter et år uten strøm. Når moren sier han må oppsøke psykolog sier han han har den hjelpen han trenger på jobb. Anonymkode: 03584...fce 0 Siter
kupton Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rett av meg å stenge han ute? Det er rett av deg å sette krav til han for at han skal kunne besøke deg/dere. Akkurat som en kan sette krav til folk om at de skal være edrue ved besøk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, kupton skrev: Det er rett av deg å sette krav til han for at han skal kunne besøke deg/dere. Akkurat som en kan sette krav til folk om at de skal være edrue ved besøk. Ok si at han må dusje for å få komme inn? Da blir han jo fornærmet,men har lyst å si mange ganger at "Nå vet jeg at du lyger" istedenfor sier jeg ingenting. Anonymkode: 03584...fce 0 Siter
kupton Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Ja, jeg synes du skal si at dersom han ikke begynner å vaske både seg selv og klærne sine, er han ikke velkommen på besøk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok si at han må dusje for å få komme inn? Da blir han jo fornærmet,men har lyst å si mange ganger at "Nå vet jeg at du lyger" istedenfor sier jeg ingenting. Anonymkode: 03584...fce Hvis det er broren din så er det vel ingen grunn til å si noe annet enn sannheten? "Det lukter ikke godt av deg, det lukter som om du ikke har dusjet og skiftet klær på lenge, men om du dusjer og tar på deg nyvasket tøy så får du komme på besøk," det er lov å si det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Ja, jeg synes du skal si at dersom han ikke begynner å vaske både seg selv og klærne sine, er han ikke velkommen på besøk. Ok. Det må jeg manne meg opp til. Og han har ikke vaskemaskin for han vasker klærne hos foreldrene. Han skifter skjelden klær så de er grodritne. Anonymkode: 03584...fce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, Lillemus skrev: Hvis det er broren din så er det vel ingen grunn til å si noe annet enn sannheten? "Det lukter ikke godt av deg, det lukter som om du ikke har dusjet og skiftet klær på lenge, men om du dusjer og tar på deg nyvasket tøy så får du komme på besøk," det er lov å si det. Ok. Tør ikke si det for han ble jo så fornærmet av det foreldrene sa,men kan skrive det på melding. Da kommer han nok ikke til å snakke med meg mer, og da blir det bare hodebry og bekymring for foreldrene. Anonymkode: 03584...fce 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.