Gå til innhold

Ned 5-8kg

Gjest Moniq 19

Anbefalte innlegg

Gjest Moniq 19

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg er ca 8kg overvektig og jeg vil gjerne prøve å få vekk det ved hjelp av riktig kosthold og trening.

Hva slags mat er riktig og ikke riktig , og hvordan skal jeg kutte ut godte spisingen?

Er det mulig å gå ned 5 kg før Juni?

På forhånd Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

5 kg er det godt mulig å gå ned på 1 måned om du vil !! :)

Jeg slanker meg nå og går ned 1-1,5 kg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wiggolo

Jeg går på Grete Roedekurs og har nå gått ned 5,5 kg. på 6 uker! Se forøvrig

www.greteroede.no

for tips om hva du kan spise! Sunn og fin måte å gå ned på! Og som varer!

Libra har noe av det samme opplegget tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er det godt mulig å gå ned på 1 måned om du vil !! :)

Jeg slanker meg nå og går ned 1-1,5 kg i uka.

Du kan godt gå ned 5 kg på en måned men man skal jo liksom holde vekten etterpå også da...

Fysiologisk sett kan man kun gå ned ca 0,5 kg fett i uken. Dvs at hvis du går ned 1-1,5 mister du mer muskelmasse enn fett...Og da går forbrenningen ned slik at etter slankekuren legger du på deg igjen - gjerne mer enn du gikk ned.

Til Moniq 19: Det anbefales ikke å gå ned mer enn 2 kg i måneden. Det kan gjøres uten større problemer ved å spise mindre brød, unngå smør/sauser, holde kos til helgene, drikke masse vann, spise ofte men mindre måltider, supplere med frukt/grønt, gå turer på ca en halvtime minst tre ganger i uken, unngå karbohydrater om kvelden osv osv.

Til juni vil du da ha gått ned minst 5 kg. Så kommer utfordringen med å holde vekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...