Gjest Moniq 19 Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg er ca 8kg overvektig og jeg vil gjerne prøve å få vekk det ved hjelp av riktig kosthold og trening. Hva slags mat er riktig og ikke riktig , og hvordan skal jeg kutte ut godte spisingen? Er det mulig å gå ned 5 kg før Juni? På forhånd Takk! 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 5 kg er det godt mulig å gå ned på 1 måned om du vil !! Jeg slanker meg nå og går ned 1-1,5 kg i uka. 0 Siter
Gjest Wiggolo Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg går på Grete Roedekurs og har nå gått ned 5,5 kg. på 6 uker! Se forøvrig www.greteroede.no for tips om hva du kan spise! Sunn og fin måte å gå ned på! Og som varer! Libra har noe av det samme opplegget tror jeg 0 Siter
leila Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 5 kg er det godt mulig å gå ned på 1 måned om du vil !! Jeg slanker meg nå og går ned 1-1,5 kg i uka. Du kan godt gå ned 5 kg på en måned men man skal jo liksom holde vekten etterpå også da... Fysiologisk sett kan man kun gå ned ca 0,5 kg fett i uken. Dvs at hvis du går ned 1-1,5 mister du mer muskelmasse enn fett...Og da går forbrenningen ned slik at etter slankekuren legger du på deg igjen - gjerne mer enn du gikk ned. Til Moniq 19: Det anbefales ikke å gå ned mer enn 2 kg i måneden. Det kan gjøres uten større problemer ved å spise mindre brød, unngå smør/sauser, holde kos til helgene, drikke masse vann, spise ofte men mindre måltider, supplere med frukt/grønt, gå turer på ca en halvtime minst tre ganger i uken, unngå karbohydrater om kvelden osv osv. Til juni vil du da ha gått ned minst 5 kg. Så kommer utfordringen med å holde vekten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.