AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Hva skjer om noen pasienter blir oppdaget å ha sex mens de er innlakt? Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om noen pasienter blir oppdaget å ha sex mens de er innlakt? Anonymkode: b1c13...553 Tror ikke det skjer noe,men det virker jo litt rart? Husker en med rusproblemer som drakk en sekspakning,han ble oppdaget og sa han hadde drukket to bokser. Han fikk være der. 0 Siter
kupton Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 De blir formant til å holde seg på eget rom 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, kupton skrev: De blir formant til å holde seg på eget rom Har du vært borti noe slikt? Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
kupton Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært borti noe slikt? Anonymkode: b1c13...553 Ja, flere ganger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om noen pasienter blir oppdaget å ha sex mens de er innlakt? Anonymkode: b1c13...553 At to pasienter har sex med hverandre, mener du? Anonymkode: 81ab0...93d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg hadde seksuelle opplevelser med en som hentet meg da jeg var innlagt, vi var hjemme hos han og det ble veldig seksuelt. Lurer på om han var manisk for han har bp,jeg ble helt knust av dette...han var veldig frempå. Psykologen på sykehuset sa det ikke var min feil akkurat det,jeg var svært dårlig da. Fortalte det til mannen min og,han ble litt sur. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At to pasienter har sex med hverandre, mener du? Anonymkode: 81ab0...93d Ja Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Jeg hadde seksuelle opplevelser med en som hentet meg da jeg var innlagt, vi var hjemme hos han og det ble veldig seksuelt. Lurer på om han var manisk for han har bp,jeg ble helt knust av dette...han var veldig frempå. Psykologen på sykehuset sa det ikke var min feil akkurat det,jeg var svært dårlig da. Fortalte det til mannen min og,han ble litt sur. Hadde dere sex da ? Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere sex da ? Anonymkode: b1c13...553 Ikke samleie nei, heldigvis ikke. Vi danset masse og førtet, kysset og jeg onanerte han. Han førte hånden min til pikken sin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Og jeg ville ut midt på natten en gang for å være seksuell med en annen mann, han ropte utenfor vinduet mitt men jeg slapp ikke ut. Vi sente sex bilder til hverandre, det gjorde jeg med tre menn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Og jeg ville ut midt på natten en gang for å være seksuell med en annen mann, han ropte utenfor vinduet mitt men jeg slapp ikke ut. Vi sente sex bilder til hverandre, det gjorde jeg med tre menn. Var du manisk da ? Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Folk som er innlagt på psyk. har vel de samme lystene som andre, i større og mindre grad. Selv var jeg veldig forelsket i ei med borderline. Men sex ble det ikke av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var du manisk da ? Anonymkode: b1c13...553 Ja ihvertfall hypoman, syns det var meget spennende og opphissende. Hadde flere menn på nettet også,og kunne sitte i telefonen med en mann en hel natt. Var lys våken jeg fordet,og klar til å sende ungene på skolen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 2 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Folk som er innlagt på psyk. har vel de samme lystene som andre, i større og mindre grad. Selv var jeg veldig forelsket i ei med borderline. Men sex ble det ikke av det. Jeg og en annen pasient var veldig kosete og trøstet hverandre,så det var en støtte. Han er dessverre død nå,vi skjønte begge ting ang universet og energier. Det var mer sjel til sjel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja ihvertfall hypoman, syns det var meget spennende og opphissende. Hadde flere menn på nettet også,og kunne sitte i telefonen med en mann en hel natt. Var lys våken jeg fordet,og klar til å sende ungene på skolen. Og alt mens du hadde en mann hjemme ? Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og alt mens du hadde en mann hjemme ? Anonymkode: b1c13...553 Ja og jeg sa det til han, utrolig hva han har akseptert opp gjennom årene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja og jeg sa det til han, utrolig hva han har akseptert opp gjennom årene. Han er nok en snill mann da ! Anonymkode: b1c13...553 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er nok en snill mann da ! Anonymkode: b1c13...553 Ja han er snill bortsett fra irritasjonen sin, men han må jo virkelig være glad i meg og jeg er jo glad i han og. Han fikk sex han og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om noen pasienter blir oppdaget å ha sex mens de er innlakt? Anonymkode: b1c13...553 Ulike behandlingssteder har noe ulik praksis på dette området. Mest bekymret blir man dersom en av partene er svært syk og ute av stand til enten å sette grenser eller ta gode avgjørelser. Av og til flytter man - eller skriver ut - den ene av de to det gjelder. Anonymkode: 0cb3a...c71 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.