Gå til innhold

Tror dere psykiater mente jeg kan ha sterke underliggende følelser knyttet til hendelser eller bare generelt?

Anbefalte innlegg

Gjest Bifrost
Skrevet

Var hos psykiater og jeg kan egentlig ikke helt huske hva vi snakket om rett før hun spurte, men i alle fall så sa hun: "kanskje du har mye sterke underliggende følelser vi kan snakke om etterhvert... eller hva tenker du?". Jeg skjønte ikke helt om hun mente at jeg hadde sterke følelser knyttet til hendelser eller ting jeg har opplevd eller om hun bare mente sterke følelser generelt? Først tenkte jeg hun mente det første, men så har jeg aldri opplevd noe traumatisk. Så tenkte jeg det kunne være sterke følelser generelt, men hvorfor skulle vi snakke om generelle sterke følelser som jeg kanskje tilfeldigvis har? 

Noen som kan hjelpe meg å tolke dette? Hva tror dere hun mente?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bifrost
Skrevet

Åh, skulle egentlig poste som anonym. Jaja, det får vel bare være. 

Pragmatikeren
Skrevet

Spør henne neste gang du treffer henne. Forsøk å la det ligge fram til da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...