Gjest Bifrost Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Var hos psykiater og jeg kan egentlig ikke helt huske hva vi snakket om rett før hun spurte, men i alle fall så sa hun: "kanskje du har mye sterke underliggende følelser vi kan snakke om etterhvert... eller hva tenker du?". Jeg skjønte ikke helt om hun mente at jeg hadde sterke følelser knyttet til hendelser eller ting jeg har opplevd eller om hun bare mente sterke følelser generelt? Først tenkte jeg hun mente det første, men så har jeg aldri opplevd noe traumatisk. Så tenkte jeg det kunne være sterke følelser generelt, men hvorfor skulle vi snakke om generelle sterke følelser som jeg kanskje tilfeldigvis har? Noen som kan hjelpe meg å tolke dette? Hva tror dere hun mente? 0 Siter
Gjest Bifrost Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Åh, skulle egentlig poste som anonym. Jaja, det får vel bare være. 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Spør henne neste gang du treffer henne. Forsøk å la det ligge fram til da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.