Gjest elina777 Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Er det vanlig ved psykose at farger betyr veldig mye? Blått er Gud, gult er meg, hvitt er engel, rødt djevel, rosa nøytralisert det demoniske, grønt beskytter mot rødt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 9 minutter siden, elina777 skrev: Er det vanlig ved psykose at farger betyr veldig mye? Blått er Gud, gult er meg, hvitt er engel, rødt djevel, rosa nøytralisert det demoniske, grønt beskytter mot rødt Her tror jeg du tolker fargene feil. Tenk på chakraene og fargenes betydning, det er mer reelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Her tror jeg du tolker fargene feil. Tenk på chakraene og fargenes betydning, det er mer reelt. Rødt er rot,oransje er hara,gult er solar plexus,grønt er hjerte,blått er hals, turkis det tredje øyet og krone lilla eller gylldent gult. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg ble forstyrret av mine svarte og røde sko, de påkaller det demoniske men får ikke kjøpt helt svarte eller hvite (trygghet) joggesko pga 20 min utgang bare men ordner seg nok til mandag 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Jeg ble forstyrret av mine svarte og røde sko, de påkaller det demoniske men får ikke kjøpt helt svarte eller hvite (trygghet) joggesko pga 20 min utgang bare men ordner seg nok til mandag Du er virkelig forvirret stakkars deg,håper du kommer deg snart. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Grønt er skogen, den beskytter mot det demoniske helt logisk 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg leste at sånt med farger kun forekommer ved schizofreni men det forekommer nok ved bipolar og 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Du er virkelig forvirret stakkars deg,håper du kommer deg snart. Nei alt er logisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.