Gå til innhold

Jeg blir trakkasert


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, elina777 skrev:

blir kalt oppmerksomhetshore og manipulativ 

Ikke bry deg om brukere som svarer slik. Enkelte ting lønner det seg å heve seg over. Og folk som diskuterer på det nivået har tydeligvis  ikke peiling på bl.a  psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Ikke bry deg om brukere som svarer slik. Enkelte ting lønner det seg å heve seg over. Og folk som diskuterer på det nivået har tydeligvis  ikke peiling på bl.a  psykiatri. 

Ikke lett når de vil innlegget mitt skal slettes, når det er et dødsviktig spørsmål jeg grunner veldig på:( men får prøve.. blitt trakkasert av denne personen før også... hengt her i 20 år og aldri opplevd maken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, elina777 skrev:

Ikke lett når de vil innlegget mitt skal slettes, når det er et dødsviktig spørsmål jeg grunner veldig på:( men får prøve.. blitt trakkasert av denne personen før også... hengt her i 20 år og aldri opplevd maken

Prøv å ikke la dette gå inn på deg. Du har rett i at det er sjelden folk svarer på denne måten på dol. 

Håper du får en rolig natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, elina777 skrev:

Ikke lett når de vil innlegget mitt skal slettes, når det er et dødsviktig spørsmål jeg grunner veldig på:( men får prøve.. blitt trakkasert av denne personen før også... hengt her i 20 år og aldri opplevd maken

Hvorfor henger du her og spør om slike dødsviktige ting fra anonyme mennesker når du heller kan spørre behandlerne dine i virkeligheten? Det er det andre for beskjed om. Jeg er imot at noen skal ha fortrinn og bli dullet med fremfor andre bare fordi de har vært her i 20 år. Jeg har bare vært her i tre måneder-ish og opplever å bli tatt hardt for den minste uttalelse om mine problemer knyttet til min sykdom. 

Jeg liker ikke slik forskjells-behandling. Det er veldig urettferdig at noen skal få veldig med oppmerksomhet trøst og omsorg når de skriver ut sine symptomer på sin sykdom,mens mens andre ikke får det ! Skjønner du ikke det ? Dessuten sa ikke du så mye pent til meg heller. Skal jeg sladre til admin fordi du sa at jeg ikke var den skarpeste kniven i skuffen og at jeg var dum og sjalu ?  Med mer. Det er vel like mye ærekrenkelse å si slike ting ......

Anonymkode: c0e7b...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henger du her og spør om slike dødsviktige ting fra anonyme mennesker når du heller kan spørre behandlerne dine i virkeligheten? Det er det andre for beskjed om. Jeg er imot at noen skal ha fortrinn og bli dullet med fremfor andre bare fordi de har vært her i 20 år. Jeg har bare vært her i tre måneder-ish og opplever å bli tatt hardt for den minste uttalelse om mine problemer knyttet til min sykdom. 

Jeg liker ikke slik forskjells-behandling. Det er veldig urettferdig at noen skal få veldig med oppmerksomhet trøst og omsorg når de skriver ut sine symptomer på sin sykdom,mens mens andre ikke får det ! Skjønner du ikke det ? Dessuten sa ikke du så mye pent til meg heller. Skal jeg sladre til admin fordi du sa at jeg ikke var den skarpeste kniven i skuffen og at jeg var dum og sjalu ?  Med mer. Det er vel like mye ærekrenkelse å si slike ting ......

Anonymkode: c0e7b...3b0

Det hjelper å skrive med (fast) nick.

Anonymkode: 0bccb...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, elina777 skrev:

blir kalt oppmerksomhetshore og manipulativ 

Det tok tydeligvis helt av her inne i natt og selv om du føler deg angrepet så nøret du kraftig opp under det selv også. Det beste hadde vært om du bare hadde logget av og lagt deg til å sove istedet.

Og du som kritiserer andres rettskriving, det skrives trakassert... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, elina777 skrev:

blir kalt oppmerksomhetshore og manipulativ 

Best å ikke bry seg om sinte og irriterte anonyme,de vil alltid finnes. Håper det går bedre med deg snart ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 timer siden, Lillemus skrev:

Det tok tydeligvis helt av her inne i natt og selv om du føler deg angrepet så nøret du kraftig opp under det selv også. Det beste hadde vært om du bare hadde logget av og lagt deg til å sove istedet.

Og du som kritiserer andres rettskriving, det skrives trakassert... 

Takk, skal prøve huske det!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Det tok tydeligvis helt av her inne i natt og selv om du føler deg angrepet så nøret du kraftig opp under det selv også. Det beste hadde vært om du bare hadde logget av og lagt deg til å sove istedet.

Og du som kritiserer andres rettskriving, det skrives trakassert... 

Takk, Lillemus. Du er en av de få som klarer å se at Elina også er skyld i det som skjedde i natt. Hun er også oppegående nok til å velge å oppføre seg annerledes hun også ! Men hun blir beskyttet så mye att det grenser til umoralsk ! Er jo bare jeg som har fått kjæft ! Ikke hun !

Anonymkode: c0e7b...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, Lillemus. Du er en av de få som klarer å se at Elina også er skyld i det som skjedde i natt. Hun er også oppegående nok til å velge å oppføre seg annerledes hun også ! Men hun blir beskyttet så mye att det grenser til umoralsk ! Er jo bare jeg som har fått kjæft ! Ikke hun !

Anonymkode: c0e7b...3b0

Jeg har skyld i det jeg selv skrev, men den som har skyld i at det startet var DEG noe du har innrømmet. Du angrep meg pga sjalusi. Helt uprovosert fra min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.10.2019 den 10.09, Lillemus skrev:

Og du som kritiserer andres rettskriving, det skrives trakassert... 

Dette er dumt og stygt.  Selverklært rettskrivingspoliti på nettet er noe som ikke bør eksistere.

Anonymkode: 57335...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...