Gå til innhold

Er det noen saker i nyhetene som engasjerer deg for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med på en sak i nyhetene. Den ryster meg fullstendig, samtidig som jeg forsøker å se alt rundt den

Anonymkode: 654b0...10b

Hvilken sak da?

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen saker i nyhetene som engasjerer dere for tiden? 

Nei egentlig ikke, følger litt med på alt jeg, prøver å se hva mediene sier, og hva sannheten egentlig er, å sammenligne 😛 Ofte er avviket ganske stort, f.eks om Donald Trump er avviket helt enormt, men sånn er det :) 

Anonymkode: 3022d...483

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med på en sak i nyhetene. Den ryster meg fullstendig, samtidig som jeg forsøker å se alt rundt den. Er det noen saker i nyhetene som engasjerer dere for tiden? 

Nei.

Anonymkode: 5371b...93c

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sak da?

Nei egentlig ikke, følger litt med på alt jeg, prøver å se hva mediene sier, og hva sannheten egentlig er, å sammenligne 😛 Ofte er avviket ganske stort, f.eks om Donald Trump er avviket helt enormt, men sånn er det :) 

Anonymkode: 3022d...483

En helt utrolig trist sak om vold og mulig tildekking av beviser. Forsøker å forstå den fra alle vinkler. Det er en tragisk sak. Jeg følger litt med på hva det står om den. 

Worrisome Plenty

Jeg ble litt provosert av Raja på NRK.... Han manipulerer fælt nå for å få hjem de "stakkars" IS kvinnene.

De har spyttet på Norge på den grusomste måten. Og han sønnen med cystisk fibrose, burde få komme til Norge, UTEN sin mor som nekter helsehjelp for han i leiren. Blir så provosert altså.

Endret av Worrysome plenty
Nicklusheletida
På 6.10.2019 den 17.16, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med på en sak i nyhetene. Den ryster meg fullstendig, samtidig som jeg forsøker å se alt rundt den. Er det noen saker i nyhetene som engasjerer dere for tiden? 

Ja, det kan jeg love deg at det er. Enkelte saker blir jeg veldig opptatt av og setter meg inn i absolutt alle detaljer. Nå for tiden er det en spesiell sak. Leser om om saken hver dag på et forum som jeg ikke deltar i selv, men synes det er spennende å følge med. 

Jeg vet ikke hvorfor enkelte saker  fenger meg sånn, men har kommet til at det jeg nok prøver på er å løse saken 😁

Tror det ligger i meg fra barndommen av da jeg leste Frøken detektiv og skulle bli detektiv når jeg ble stor 😂

Det er nok etterforsker jeg egentlig burde ha blitt. Da hadde jeg storkost meg på jobben. For en spennende jobb de har :)

Endret av Nicklusheletida
.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...