Gå til innhold

Harselering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver alltid som anonym bruker av bestemte grunner.  Det er en annen anonym bruker som er etter meg og antageligvis flere og harselerer med det som er skrevet.  Jeg er grundig lei av dette siden dette ødelegger ofte diskusjonen i trådene.

Bl.a står det nå noe om selvskryt og sannsynligvis fordi jeg skrev at jeg har flydd mye og flyr mye (i tråden om barn på fly).  Dette er ren fakta og kun de som flyr aldri, men har lyst til det kan reagere sånn.  Det er flere steder også slike bemerkninger både hos meg og andre.  Til og med når jeg skriver om følsomme ting på psykiatri kan jeg få sånne sure bemerkninger, og jeg ser dem hos flere også.  Jeg antar at dette er en person som står bak og ikke mange.

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver alltid som anonym bruker av bestemte grunner.  Det er en annen anonym bruker som er etter meg og antageligvis flere og harselerer med det som er skrevet.  Jeg er grundig lei av dette siden dette ødelegger ofte diskusjonen i trådene.

Bl.a står det nå noe om selvskryt og sannsynligvis fordi jeg skrev at jeg har flydd mye og flyr mye (i tråden om barn på fly).  Dette er ren fakta og kun de som flyr aldri, men har lyst til det kan reagere sånn.  Det er flere steder også slike bemerkninger både hos meg og andre.  Til og med når jeg skriver om følsomme ting på psykiatri kan jeg få sånne sure bemerkninger, og jeg ser dem hos flere også.  Jeg antar at dette er en person som står bak og ikke mange.

Anonymkode: 4fbec...53d

Ja sånt er irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et forum med mange psyke. Da må det være ekstra høyt under taket.

Anonymkode: 68868...41b

Det vet jeg godt, men når jeg skriver om min psyke så er jeg noen ganger ekstra følsom.  Det er ikke noe psyk - ikke psyk på dol eller i RL.

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver alltid som anonym bruker av bestemte grunner.  Det er en annen anonym bruker som er etter meg og antageligvis flere og harselerer med det som er skrevet.  Jeg er grundig lei av dette siden dette ødelegger ofte diskusjonen i trådene.

Bl.a står det nå noe om selvskryt og sannsynligvis fordi jeg skrev at jeg har flydd mye og flyr mye (i tråden om barn på fly).  Dette er ren fakta og kun de som flyr aldri, men har lyst til det kan reagere sånn.  Det er flere steder også slike bemerkninger både hos meg og andre.  Til og med når jeg skriver om følsomme ting på psykiatri kan jeg få sånne sure bemerkninger, og jeg ser dem hos flere også.  Jeg antar at dette er en person som står bak og ikke mange.

Anonymkode: 4fbec...53d

Jeg anbefaler deg å overse det, selv om at jeg skjønner at det er vrient for deg nå som du ikke har det godt. Jeg tror imidlertid som deg, de er ikke mange de som står bak de aller fleste av disse innleggene. Flesteparten her inne er hyggelige og ønsker å hjelpe eller bare «skravle», hold deg til å lytte til dem du :) 

Ps. Tror ellers vedkommende som kom med spydige kommentaren i den fly-tråden trodde du var meg. Jeg har et par anonyme her inne som trigges veldig når jeg skriver i enkelte tråder ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg anbefaler deg å overse det, selv om at jeg skjønner at det er vrient for deg nå som du ikke har det godt. Jeg tror imidlertid som deg, de er ikke mange de som står bak de aller fleste av disse innleggene. Flesteparten her inne er hyggelige og ønsker å hjelpe eller bare «skravle», hold deg til å lytte til dem du :) 

Ps. Tror ellers vedkommende som kom med spydige kommentaren i den fly-tråden trodde du var meg. Jeg har et par anonyme her inne som trigges veldig når jeg skriver i enkelte tråder ;)  

Du skriver under nick, men jeg skriver som anonym.  Det er vrient å overse det hele tiden når jeg har behov for å skrive om hvordan jeg føler meg.  Jeg blir redd når noen driver og later som de vet hvem jeg er, og det noen som er fullstendig anonym for meg.

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver under nick, men jeg skriver som anonym.  Det er vrient å overse det hele tiden når jeg har behov for å skrive om hvordan jeg føler meg.  Jeg blir redd når noen driver og later som de vet hvem jeg er, og det noen som er fullstendig anonym for meg.

Anonymkode: 4fbec...53d

Jeg skriver alltid under nick, men tror likevel hen trodde det var meg som gjorde et unntak. Jeg skriver imidlertid alltid under nick :) 

Fortsett å skriv hva du føler du, dine innlegg i tråden var helt fine de! Og - du er anonym, de vet ikke hvem du er selv om de later som de gjør det. Et ledd i forsøk på hersketeknikk fra deres side å si dét skjønner du :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kayia skrev:

Ps. Tror ellers vedkommende som kom med spydige kommentaren i den fly-tråden trodde du var meg. Jeg har et par anonyme her inne som trigges veldig når jeg skriver i enkelte tråder ;)  

Det tror ikke jeg. Men det er synd at noen bruker sin intelligens på å hakke på andre på den måten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, frosken skrev:

Men det er synd at noen bruker sin intelligens på å hakke på andre på den måten. 

I alle dager. Kan du utdype hvem sin intelligens som brukes til å hakke her? Ts sin? Noen andre i tråden? Min? Eller evt akkurat nå - din? ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, frosken skrev:

Det tror ikke jeg. Men det er synd at noen bruker sin intelligens på å hakke på andre på den måten. 

 

Jeg forstår ikke hva du mener?

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva du mener?

Anonymkode: 4fbec...53d

Jeg kunne også tenkt meg en utdyping av den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kayia skrev:

I alle dager. Kan du utdype hvem sin intelligens som brukes til å hakke her? Ts sin? Noen andre i tråden? Min? Eller evt akkurat nå - din? ;) 

frosken kan sikkert svare på det selv. Men jeg tror nok hun mener det er synd at noen bruker sin "evne" til å (muligens) gjenkjenne anonyme brukere, til å slenge dritt om noe som ikke er tema i det hele tatt. Eksempelvis i fly-tråden der en anonym kalte en annen anonym for selvskrytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, laban skrev:

frosken kan sikkert svare på det selv. Men jeg tror nok hun mener det er synd at noen bruker sin "evne" til å (muligens) gjenkjenne anonyme brukere, til å slenge dritt om noe som ikke er tema i det hele tatt. Eksempelvis i fly-tråden der en anonym kalte en annen anonym for selvskrytende.

Ja enig, mener Frosken selv kan oppklare. 

Med det sagt, du åpner (også) for å omtale selvskryt-svaret til trådstarteren i fly-tråden som intelligent altså? Hm, javel. I såfall får vi bare være enige om å være uenige ;) 

Men igjen, fint at du ønsker å tolke frosken for meg/ oss, men det er frosken som har ytret, og håper hun oppklarer ettersom vi er flere som ikke helt forstod hva hun mente. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kayia skrev:

Med det sagt, du åpner (også) for å omtale selvskryt-svaret til trådstarteren i fly-tråden som intelligent altså? 

Nei, jeg prøvde bare å forklare hvor "intelligensen" muligens kommer inn - at vedkommende bruker energi / krefter på å "avsløre" noen og slenge dritt. Det å "bruke intelligensen sin på noe", trenger ikke være noe kvalitetsstempel. Jeg synes ikke avslutningen på den tråden var spesielt elegant fra noen av de anonymes side.

19 minutter siden, Kayia skrev:

Men igjen, fint at du ønsker å tolke frosken for meg/ oss, men det er frosken som har ytret, og håper hun oppklarer ettersom vi er flere som ikke helt forstod hva hun mente.

Beklager, det var bare et innspill fordi jeg i dette tilfellet trodde jeg forsto hva hun mente.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, laban skrev:

Nei, jeg prøvde bare å forklare hvor "intelligensen" muligens kommer inn - at vedkommende bruker energi / krefter på å "avsløre" noen og slenge dritt. Det å "bruke intelligensen sin på noe", trenger ikke være noe kvalitetsstempel. Jeg synes ikke avslutningen på den tråden var spesielt elegant fra noen av de anonymes side.

Beklager, det var bare et innspill fordi jeg i dette tilfellet trodde jeg forsto hva hun mente.  

Jeg synes ikke du viser særlig "eleganse" eller skal jeg kanskje si liten menneskelig forståelse når du begynner å diskutere mine reaksjoner i min tråd om at jeg blir harselert med.  Kan ikke du bruke "intelligensen" din på noe annet?

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke du viser særlig "eleganse" eller skal jeg kanskje si liten menneskelig forståelse når du begynner å diskutere mine reaksjoner i min tråd om at jeg blir harselert med.  Kan ikke du bruke "intelligensen" din på noe annet?

Anonymkode: 4fbec...53d

Det var ikke jeg som begynte, og det var ikke din reaksjoner spesielt som var tema. Verken "selvskrytende" eller "sur megge" er hyggelige karakteristikker etter mine begreper. Men jeg skal ikke bidra til å trekke dette enda lenger, beklager innspillet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Det var ikke jeg som begynte, og det var ikke din reaksjoner spesielt som var tema. Verken "selvskrytende" eller "sur megge" er hyggelige karakteristikker etter mine begreper. Men jeg skal ikke bidra til å trekke dette enda lenger, beklager innspillet.  

HVEM VAR DET SOM BEGYNTE????  Jeg ser ingenting unaturlig ved at jeg ble skarp da jeg får høre at noen anonyme mennesker kjenner meg og samler opplysninger om meg.  Det var en spontan reaksjon der og da.  Det er også tydelig at vedkommende blander og mixer opplysningene hun samler på.  Samme menneske er på psykiatri med slike slengbemerkninger og noen ganger trekker hun frem noe som ble skrevet da dol var på sitt beste for femten år siden, og det både overfor meg og andre.  Tror det er nokså tilfeldig hvor det havner, men likevel så gjør hun meg usikker og engstelig.  Og, dette er sikkert et menneske som har problemer med seg selv, men min opplevelse av henne er SUR MEGGE.

Anonymkode: 4fbec...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

I alle dager. Kan du utdype hvem sin intelligens som brukes til å hakke her? Ts sin? Noen andre i tråden? Min? Eller evt akkurat nå - din? ;) 

Poenget mitt var at det er noen som er ekstremt gode på å gjenkjenne andre ut i fra hva som har blitt skrevet tidligere og kanskje aller mest måten det er skrevet på. Trådstarter har en slik kritiker her på forumet, og jeg synes det er synd at kritikeren bruker sin intelligens til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Ja enig, mener Frosken selv kan oppklare. 

Med det sagt, du åpner (også) for å omtale selvskryt-svaret til trådstarteren i fly-tråden som intelligent altså? Hm, javel. I såfall får vi bare være enige om å være uenige ;) 

Men igjen, fint at du ønsker å tolke frosken for meg/ oss, men det er frosken som har ytret, og håper hun oppklarer ettersom vi er flere som ikke helt forstod hva hun mente. 

Det er ikke svaret som kan ses som uttrykk for intelligens, men evnen til gjenkjennelse basert på svært få ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...