AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Hva er grunnen til at medisiner skal være i håndbagasjen og ikke kofferten? Anonymkode: 728ab...15c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Tror det går fint å ha medisiner i kofferten. Problemet er vel heller at kofferter kan komme bort og da står du uten medisinene dine. Har du dem i håndbagasjen har du de med deg hele veien. Tror det er slik 😊 Anonymkode: b5ed7...41c 1 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2019 Skrevet 9. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at medisiner skal være i håndbagasjen og ikke kofferten? Anonymkode: 728ab...15c Fordi da har du dem med deg. Kofferter kommer innimellom på avveie og når du da har medisinene i håndbagasjen (i originalpakning!) slipper du å må få tak i nye når du kommer frem. 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. oktober 2019 Skrevet 9. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at medisiner skal være i håndbagasjen og ikke kofferten? Anonymkode: 728ab...15c Jeg bruker bl.a insulin og den MÅ i håndbagasjen fordi den kan bli ødelagt i lasterommet. Både pga kulde og feil trykk. Ellers er det som de andre sier, hvis bagasjen kommer på avveie, så har en iallefall medisinene sine. 0 Siter
ISW Skrevet 10. oktober 2019 Skrevet 10. oktober 2019 På 9.10.2019 den 8.53, emilie321 skrev: Jeg bruker bl.a insulin og den MÅ i håndbagasjen fordi den kan bli ødelagt i lasterommet. Både pga kulde og feil trykk. Ellers er det som de andre sier, hvis bagasjen kommer på avveie, så har en iallefall medisinene sine. Uten at det har noen betydning for hvor du skal oppbevare insulinen din: Det er tydeligvis en seiglivet myte, men det er ikke noen forskjell på trykk og temperatur i lasterommet på flyet i forhold til resten av kabinen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. oktober 2019 Skrevet 10. oktober 2019 8 timer siden, issomethingwrong skrev: Uten at det har noen betydning for hvor du skal oppbevare insulinen din: Det er tydeligvis en seiglivet myte, men det er ikke noen forskjell på trykk og temperatur i lasterommet på flyet i forhold til resten av kabinen. Ja, det har jeg alltid hørt, med takk for info😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.