Gå til innhold

Har aldri hørt om dette til jobbintervju før..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lang dag, gruppeintervjuer osv kanskje

Anonymkode: ff086...d95

men hvorfor kan ikke arb.giver ordne med dette? hva slags godt er det de vil ha da? hva er lurt å ta med? er det en test?

Anonymkode: 1ad64...f67

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor kan ikke arb.giver ordne med dette? hva slags godt er det de vil ha da? hva er lurt å ta med? er det en test?

hva slags godt de vil ha? hæ? jeg trodde det var snakk om medbragt lunch til deg selv jeg

hvorfor skal sjefen bry seg med at jeg bringer lunsj? et jobbintervju varer ikke lenge, har jeg aldri vært borti før. med mindre det har vært kurser, men der har jeg fått servert av arb.giver. 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

at man skal ta med seg noe å spise?? hvorfor det?

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker nok de mener at du skal ta med noe å spise til deg selv, jeg gjetter intervjuet er rundt lunsjtid. Det spiller liten rolle hva du tar med, men jeg ville tatt med noe helt vanlig, eksempelvis en smurt matpakke eller en kjøpt baguette eller salat.

Akkurat nå, Xtra skrev:

Jeg tenker nok de mener at du skal ta med noe å spise til deg selv, jeg gjetter intervjuet er rundt lunsjtid. Det spiller liten rolle hva du tar med, men jeg ville tatt med noe helt vanlig, eksempelvis en smurt matpakke eller en kjøpt baguette eller salat.

men det er tidlig på morgenen.......så nei, det er ikke lunsjtid.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skal sjefen bry seg med at jeg bringer lunsj? et jobbintervju varer ikke lenge, har jeg aldri vært borti før. med mindre det har vært kurser, men der har jeg fått servert av arb.giver. 

Som jeg sa  isted: fordi det kanskje kan ta tid, fordi dere kanskje skal gjennom gruppeintervjuer osv. Hvorfor spør du dem ikke bare om du er usikker?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men det er tidlig på morgenen.......så nei, det er ikke lunsjtid.

Det var litt pussig, med mindre intervjuet er veldig langvarig. Det hender jo at man i tillegg til vanlig intervju må ta diverse tester etc.

Annonse

På 9.10.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev:

at man skal ta med seg noe å spise?? hvorfor det?

Rart. Er mat på noe vis relevant for jobben? 

Om de har et opplegg for mange timer burde de sagt fra om dette syns jeg. De fleste skal jo tilbake på jobb etter intervjuet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...