Gå til innhold

Bipolar og medisiner - Kupton

Anbefalte innlegg

Skrevet
47 minutter siden, Hugo skrev:

Det er jo svært mye en kan skrive om på et forum uten å gi medisinske råd. Jeg er som sagt selv bipolar. Om en person har vært i en stabil fase i 10 år,så skal vedkommende iallefall ikke ta i mot en beskjed om medisinering fra en radom fyr på nett. Vet ikke om du har sett på dette gjett diagnose progg som går på NRK? Ofte så stiller Google legene riktig diagnose,det betyr ikke at de er leger eller skal råde en pasient til den eller den medisinen,det vil jo virke helt absurd.

Nå kverulerer du. Forstår at du ikke har det helt greit for tiden mtp alt du har prestert her den siste tiden ...

Anonymkode: 5593e...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kverulerer du. Forstår at du ikke har det helt greit for tiden mtp alt du har prestert her den siste tiden ...

Anonymkode: 5593e...12d

Jeg har det helt fint 😊

Skrevet
4 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg er uenig med deg her. Har selv diagnosene kompleks PTSD og bipolar med psykose.  

Har selv fått gode tips om andre medisiner jeg kan bruke , og som kanskje kan hjelpe meg bedre enn de jeg brukte. En må selvfølgelig ta dette opp med egen behandler. Det sier jo seg selv, for det er jo behandler som skriver ut resepter.

Når kupton skriver at aktuell behandling fortsatt er lamictal,ja da ordlegger han seg på en måte som tilsier at det er rett behandling for vedkommende. Å dele erfaringer og tips vdr medisiner er noe annet. 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Hugo skrev:

Når kupton skriver at aktuell behandling fortsatt er lamictal,ja da ordlegger han seg på en måte som tilsier at det er rett behandling for vedkommende. Å dele erfaringer og tips vdr medisiner er noe annet. 

Nå skrev vel Ts at vedkommende tidligere hadde brukt lamictal og med god effekt. Utifra det så er det vel ikke unaturlig at en bør starte opp med noe en vet har hatt god effekt på vedkommende.  

Endret av emilie321
Skrevet
4 minutter siden, emilie321 skrev:

Nå skrev vel Ts at vedkommende tidligere hadde brukt lamictal og med god effekt. Utifra det så er det vel ikke unaturlig at en bør starte opp med noe en vet har hatt god effekt på vedkommende.  

Nå snakker jeg kun for min del. Hadde jeg vært stabil i 10år og fikk en depresjon så ville jeg prøvd mye annet før medisiner. Desverre for min del så funker jeg dårlig uten medisiner og er således svært glad for at det finnes noe som gjør at jeg er stabil og har det fint.Jeg kan ikke ta lithium pga nedsatt nyrefunksjon. Jeg tar lamictal og seroquel,jeg skulle gjerne vært foruten pga bivirkninger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...