AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Og slik har det vært i mange mange mnd. Jeg får det vare ikke til! Jeg har sovet tre timer i natt og men hAr nå prøvd å sove i 4 timer....og jeg skal opp på jobb kl 8..... er så dritt lei av å sovne rett før jeg må opp!!!! Helvetes kroppens behov for søvn men den klarer faen ikke å skjønne at den skal sove når den faktisk bør, jeg er trett bare når det ikke passer seg . Hele dagen går bort på å væte trett, men jeg våkner hele tiden jeg bør sove og jeg meker at søvn styrer mye av livet. Det ødelegger jo helt livskvaliteten Anonymkode: 54496...023 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Takk for opplysningen! (Du skjønner, det er sånn man svarer dem som ikke har noe spørsmål å komme med. Hvis vi bare vil lire av oss frustrasjon uten å samtidig stille spørsmål og søke råd, så er vi ikke verdt å svare ordentlig.) Anonymkode: 94099...66c 0 Siter
cilie Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for opplysningen! (Du skjønner, det er sånn man svarer dem som ikke har noe spørsmål å komme med. Hvis vi bare vil lire av oss frustrasjon uten å samtidig stille spørsmål og søke råd, så er vi ikke verdt å svare ordentlig.) Anonymkode: 94099...66c Jeg skjønner ts veldig godt. Vi som har søvnproblemer blir helt desperate, så jeg leser det som et spm om hjelp. Noen ganger kan det dessuten være nok å «vreke av seg frustrasjon», og det er det vel rom for her inne? 1 Siter
cilie Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og slik har det vært i mange mange mnd. Jeg får det vare ikke til! Jeg har sovet tre timer i natt og men hAr nå prøvd å sove i 4 timer....og jeg skal opp på jobb kl 8..... er så dritt lei av å sovne rett før jeg må opp!!!! Helvetes kroppens behov for søvn men den klarer faen ikke å skjønne at den skal sove når den faktisk bør, jeg er trett bare når det ikke passer seg . Hele dagen går bort på å væte trett, men jeg våkner hele tiden jeg bør sove og jeg meker at søvn styrer mye av livet. Det ødelegger jo helt livskvaliteten Anonymkode: 54496...023 I know the feeling. Har du fått noe hjelp for dette? I mellomtiden kan du lese Søvnløs av Anders Bortne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og slik har det vært i mange mange mnd. Jeg får det vare ikke til! Jeg har sovet tre timer i natt og men hAr nå prøvd å sove i 4 timer....og jeg skal opp på jobb kl 8..... er så dritt lei av å sovne rett før jeg må opp!!!! Helvetes kroppens behov for søvn men den klarer faen ikke å skjønne at den skal sove når den faktisk bør, jeg er trett bare når det ikke passer seg . Hele dagen går bort på å væte trett, men jeg våkner hele tiden jeg bør sove og jeg meker at søvn styrer mye av livet. Det ødelegger jo helt livskvaliteten Anonymkode: 54496...023 Har du prøvd sovemedisin for hjelp til å sovne? Snakket med fastlegen din? 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 Forsøk å få legen til å gi deg sovemedisin. Det funket godt for meg for mange år tilbake 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.