Gå til innhold

Sover 3 timer pr natt

Anbefalte innlegg

Og slik har det vært i mange mange mnd. Jeg får det vare ikke til! Jeg har sovet tre timer i natt og men hAr nå prøvd å sove i 4 timer....og jeg skal opp på jobb kl 8..... er så dritt lei av å sovne rett før jeg må opp!!!! Helvetes kroppens behov for søvn men den klarer faen ikke å skjønne at den skal sove når den faktisk bør, jeg er trett bare når det ikke passer seg . Hele dagen går bort på å væte trett, men jeg våkner hele tiden jeg bør sove og jeg meker at søvn styrer mye av livet. Det ødelegger jo helt livskvaliteten

Anonymkode: 54496...023

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/451064-sover-3-timer-pr-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for opplysningen! 

(Du skjønner, det er sånn man svarer dem som ikke har noe spørsmål å komme med. Hvis vi bare vil lire av oss frustrasjon uten å samtidig stille spørsmål og søke råd, så er vi ikke verdt å svare ordentlig.) 

Anonymkode: 94099...66c

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for opplysningen! 

(Du skjønner, det er sånn man svarer dem som ikke har noe spørsmål å komme med. Hvis vi bare vil lire av oss frustrasjon uten å samtidig stille spørsmål og søke råd, så er vi ikke verdt å svare ordentlig.) 

Anonymkode: 94099...66c

Jeg skjønner ts veldig godt. Vi som har søvnproblemer blir helt desperate, så jeg leser det som et spm om hjelp. Noen ganger kan det dessuten være nok å «vreke av seg frustrasjon», og det er det vel rom for her inne? 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og slik har det vært i mange mange mnd. Jeg får det vare ikke til! Jeg har sovet tre timer i natt og men hAr nå prøvd å sove i 4 timer....og jeg skal opp på jobb kl 8..... er så dritt lei av å sovne rett før jeg må opp!!!! Helvetes kroppens behov for søvn men den klarer faen ikke å skjønne at den skal sove når den faktisk bør, jeg er trett bare når det ikke passer seg . Hele dagen går bort på å væte trett, men jeg våkner hele tiden jeg bør sove og jeg meker at søvn styrer mye av livet. Det ødelegger jo helt livskvaliteten

I know the feeling. Har du fått noe hjelp for dette? I mellomtiden kan du lese Søvnløs av Anders Bortne. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd sovemedisin for hjelp til å sovne? Snakket med fastlegen din?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...