AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Eller er det er hint om at de mistenker eupf i stedet/i tillegg? Anonymkode: 98a0d...408 0 Siter
Cesium Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Man kan ha perioder med emosjonell ustabilitet, også når man er manisk, uten å ha en personlighetsforstyrrelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er det er hint om at de mistenker eupf i stedet/i tillegg? Anonymkode: 98a0d...408 det er noe man kan være uavhengig av diagnose Anonymkode: 8b24e...4e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Ok. Jeg ble bare litt redd for at legen mente eupf etter at hun kalte meg emosjonelt ustabil. Men jeg har ikke det, det vet jeg. Anonymkode: 98a0d...408 0 Siter
Glitter Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg fikk først diagnosen atypisk alvorlig behandlingsresistent depresjon. Så bipolar to. Så emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Var nok sistnevnte som var korrekt. Dvs. Jeg hadde jo alvorlig depresjon, men etter hvert så økte symptomene mer og mer som emosjonelt ustabil. 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Er det det samme som å kalle noen følelsesmessig labil? 0 Siter
Janus30 Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg har enda til gode å bli oppfattet som emosjonelt stabil under en skikkelig hypomani. 1 Siter
Hugo Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 14 minutter siden, Janus30 skrev: Jeg har enda til gode å bli oppfattet som emosjonelt stabil under en skikkelig hypomani. Har man hyppige svingninger,så vil jo energi nivå og stemning endre seg hyppig,vil tro det kan tolkes feil. Det samme ved mani og selvsakt ved psykose. Når jeg fikk første ordentlige utbruddet med mani og påfølgende psykose så ja....... Det at behandlere tolker ulikt,ja da er det slitsomt å være pasient. Det er også slitsomt for pårørende. En gang jeg var innlagt så mente behandler at jeg led av sosial angst,ville ikke høre på min samboer som sa at normalt er han åpen òg har ikke problemer med å møte folk. Det blir litt feil å henge en slik lapp på en som er innlagt med paranoid psykose. 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Jeg var skikkelig følelsesmessig ustabil under mani. Livredd kreft og hiv, gråt på dagene, klikket i raseri når jeg ble grensesatt. Helt ulik meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.