Gå til innhold

Antidepressiva Kupton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tenkeboksen rundt om jeg nok en gang skal forsøke antidepressiva for å stabilisere den emosjonelle ustabiliteten. Har prøvd Cipralex, cipralex og Wellbutrin i kombinasjon, Fontex og Nardil. Har aldri opplevd at det har hatt noen god effekt, men så ble jeg nå spurt behandler her jeg er innlagt om jeg har tenkt på å gå på det. Sa bare nei, virker ikke på meg, men har tenkt litt på det etterpå. Er det noe jeg burde prøvd på nytt? Eller har jeg gitt det nok sjanser? Jeg vil dessuten ikke prøve noe som har vektoppgang som bivirkning flere ganger. 

Tror du/dere at jeg bør la medisiner ligge på hylla, og heller fortsette å jobbe i behandling og bruke trening som antidepressiva, eller burde jeg prøve noe nytt? 

Anonymkode: c66ff...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om symptomene er i hovedsak som før, og tidligere forsøk har hatt liten effekt, ville jeg vært skeptisk til nye forsøk med AD.

Har du forsøkt Lamictal?

Skrevet
42 minutter siden, kupton skrev:

Om symptomene er i hovedsak som før, og tidligere forsøk har hatt liten effekt, ville jeg vært skeptisk til nye forsøk med AD.

Har du forsøkt Lamictal?

Ja symptomene er vel ganske like. 

Nei det har jeg ikke prøvd. Jeg gikk på orfiril i to måneder da jeg var feildiagnostisert med bipolar 2. Kan ikke huske det hadde noen effekt, men så gikk jeg også på 800 mg Quetiapine og Fontex og jeg var helt zombie av alt sammen. Folk har sagt til meg at jeg virket helt avflatet og vekke. 

Men kanskje Lamictal alene kunne funket? Gjøre meg mer stabil? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kanskje Lamictal alene kunne funket? Gjøre meg mer stabil? 

Ja. Synes du kan diskutere dette med legen/psykiateren din.

Skrevet
10 minutter siden, kupton skrev:

Ja. Synes du kan diskutere dette med legen/psykiateren din.

Skal gjøre det. Takk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...