AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har nå i en periode våknet annen hver natt i 01-02-tiden lettere våt av svette, slik at det blir fuktig på sengetøyet. Er dette vanlig ved mye indre stress i en vanskelig periode? Jeg opplevde noe tilsvarende for noen år siden, også da i en vanskelig periode, men det forsvant like plutselig som det dukket opp. Anonymkode: b43cc...b9d 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 Det høres helt forståelig ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå i en periode våknet annen hver natt i 01-02-tiden lettere våt av svette, slik at det blir fuktig på sengetøyet. Er dette vanlig ved mye indre stress i en vanskelig periode? Jeg opplevde noe tilsvarende for noen år siden, også da i en vanskelig periode, men det forsvant like plutselig som det dukket opp. Anonymkode: b43cc...b9d synes ikke dette virker unormalt. hodet jobber når vi sover Anonymkode: e20d8...5aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.