Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten nå. Har en slange som forfølger meg, både ute og inne, egentlig overalt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Men ingen tvil om at jeg blir bare verre. Jeg prøver å sparke vekk slangen, men det går ikke. Den er der bare. Jeg går rundt og er redd, livredd til tider. Redd at jeg skal bli slukt av den for den er så stor. Livet er vanskelig, veldig vanskelig. Prøver å se på TV. Det hjelper noe. Men ikke nok. 

Prøver nå å selge masse ting, men det er vanskelig. Sitter og skjelver på armen etter jeg la ut alt jeg skal selge. Jeg har ikke kontroll lenger. Jeg har så mye jeg skal gjøre, ,men jeg orker ikke. 

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, Undulaten skrev:

Jeg er så sliten nå. Har en slange som forfølger meg, både ute og inne, egentlig overalt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Men ingen tvil om at jeg blir bare verre. Jeg prøver å sparke vekk slangen, men det går ikke. Den er der bare. Jeg går rundt og er redd, livredd til tider. Redd at jeg skal bli slukt av den for den er så stor. Livet er vanskelig, veldig vanskelig. Prøver å se på TV. Det hjelper noe. Men ikke nok. 

Prøver nå å selge masse ting, men det er vanskelig. Sitter og skjelver på armen etter jeg la ut alt jeg skal selge. Jeg har ikke kontroll lenger. Jeg har så mye jeg skal gjøre, ,men jeg orker ikke. 

Hva skal jeg gjøre?

Hvilke råd har du fått av din behandler?

Skrevet
41 minutter siden, Undulaten skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Håper det går bedre etter hvert undulaten. Hvorfor skal du selge mange ting? Skal du flytte eller sliter du med økonomien? 

Anonymkode: dedca...a0e

Skrevet
5 minutter siden, frosken skrev:

Hvilke råd har du fått av din behandler?

Jeg har ikke behandler. Fikk det kuttet for snart 2 år siden, men blir bare verre og verre. Så de jeg snakker med er fastlegen (men han vet ikke om slangen jeg ser nesten hele tiden) og så har jeg snakket om det med teamet i psykisk helse i kommunen, men det er så mange folk, så ikke alt jeg klarer å si. Noen av dem vet noe,, men ingen vet alt. Jeg klarer ikke å si alt til dem. Så det er bare veldig, veldig vanskelig. Savner å ha en behandler, men jeg er bare gitt opp, men nå er alt ille. Jeg sier jeg ikke blir bedre og det vet fastlegen, men han gjør ingenting med det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper det går bedre etter hvert undulaten. Hvorfor skal du selge mange ting? Skal du flytte eller sliter du med økonomien? 

Anonymkode: dedca...a0e

Jeg har så masse ting som tar plass og bare lager kaos. Trenger bare å kvitte meg med ting, men har ikke problemer med økonomien. Har bare altfor mye i leiligheten så jeg blir sprø. 

Skrevet
1 minutt siden, Undulaten skrev:

Jeg har så masse ting som tar plass og bare lager kaos. Trenger bare å kvitte meg med ting, men har ikke problemer med økonomien. Har bare altfor mye i leiligheten så jeg blir sprø. 

Men da har du i hvert fall tatt tak i noe veldig viktig! Mange har altfor mange ting, men det er ikke mange som orker å sette i gang med en salgsprosess. Dessuten har du innsett at dine omgivelser påvirker deg og det er helt riktig. Og vær glad for at du ikke har problemer med økonomien for det er noe herk. 

Er det sånn slange a la Harry Potter og Mysteriekammeret?

Skrevet
1 time siden, Undulaten skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Hva med å bestille time hos lege?

Worrisome Plenty
Skrevet

Du bør nevne dette med slangen for din fastlege. Dette høres ikke friskt ut, og da vil du nok får hjelp.

Skrevet
27 minutter siden, Gondor skrev:

Men da har du i hvert fall tatt tak i noe veldig viktig! Mange har altfor mange ting, men det er ikke mange som orker å sette i gang med en salgsprosess. Dessuten har du innsett at dine omgivelser påvirker deg og det er helt riktig. Og vær glad for at du ikke har problemer med økonomien for det er noe herk. 

Er det sånn slange a la Harry Potter og Mysteriekammeret?

Men å selge og å rydde er veldig vanskelig. Så bør være gjort for lenge siden. Ja, er takknemlig for alt jeg har arvet som gjør at jeg ikke sliter med økonomien. 

Jeg har ikke sett på Harry Potter for da blir jeg livredd. Men det er en vanlig slange som er stor, har farger i øynene når den er sint og kan bite meg og henge på beina når jeg går tur. Og gjør ting mye verre for meg. 

Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva med å bestille time hos lege?

Det kan jeg gjøre. Håper bare fastlegen vil tro på meg  når jeg forteller det. 

Skrevet
1 minutt siden, Undulaten skrev:

Det kan jeg gjøre. Håper bare fastlegen vil tro på meg  når jeg forteller det. 

Ja gjør det, klart fastlegen tror på deg. 

Skrevet
17 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Du bør nevne dette med slangen for din fastlege. Dette høres ikke friskt ut, og da vil du nok får hjelp.

Ja, skal prøve å si det til fastlegen. Håper bare han skjønner det, for det er så slitsomt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...