AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg har schizofreni. Jeg går på DPS etter forverring. Psykiater mener jeg skal kutte ut SSRI som jeg har gått på i 17 år, og kun ta AP. Dette selv om jeg har mange tvangssymptomer. Men på den annen side, jeg hadde ikke noe mindre tvangsymptomem på Zoloft så nå har jeg kuttet ned til 1-3del. Og går nå på 50mg. Jeg har gått på dette i 3 uker nå. Jeg har ikke merket noen forverring. Snarere er det en rolig periode mtp tvang og katastrofeangst nå. Anonymkode: 7d91c...aa6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har schizofreni. Jeg går på DPS etter forverring. Psykiater mener jeg skal kutte ut SSRI som jeg har gått på i 17 år, og kun ta AP. Dette selv om jeg har mange tvangssymptomer. Men på den annen side, jeg hadde ikke noe mindre tvangsymptomem på Zoloft så nå har jeg kuttet ned til 1-3del. Og går nå på 50mg. Jeg har gått på dette i 3 uker nå. Jeg har ikke merket noen forverring. Snarere er det en rolig periode mtp tvang og katastrofeangst nå. Anonymkode: 7d91c...aa6 Det kan ta flere måneder. Anonymkode: c710c...b4c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan ta flere måneder. Anonymkode: c710c...b4c Huffda, det var lenge. Jeg tror ikke jeg får gå på dps i mange måneder til. Anonymkode: 7d91c...aa6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.