AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 Nå er jeg i depresjons boblen min, kommer meg ikke på skolen! Fraværet ryker oppi været og jeg har det helt jævlig! Jeg prøver å trene, spise sunt, være med venner og holde meg aktiv, men ingenting hjelper på humøret! Det føles nesten ut som en veldig tidlig vinter depresjon. Faen jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Har dere noen gode råd til meg ? Kroppen føles ganske ødelagt, jeg sover og sover, sover og sover :/// Anonymkode: cfc2e...442 0 Siter
cilie Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg i depresjons boblen min, kommer meg ikke på skolen! Fraværet ryker oppi været og jeg har det helt jævlig! Jeg prøver å trene, spise sunt, være med venner og holde meg aktiv, men ingenting hjelper på humøret! Det føles nesten ut som en veldig tidlig vinter depresjon. Faen jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Har dere noen gode råd til meg ? Kroppen føles ganske ødelagt, jeg sover og sover, sover og sover :/// Anonymkode: cfc2e...442 Rydd unna bekymringen rundt skolefraværet ditt ved å få det dokumentert og vær i dialog med skolen om hvordan skolegangen blir videre. 2 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 Enig med Cilie over her. Det første du må gjøre er å gå i dialog med skolen ang. fraværet ditt. Snakk med kontaktlærer og/eller rådgiver på skolen din. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.