Blomsterfluen Skrevet 21. oktober 2019 Skrevet 21. oktober 2019 (endret) jeg har begynt med det, for å fjerne den j*vlige reklamen. har noen andre her også youtune premium? hater andre her også reklamer på youtube? Endret 21. oktober 2019 av Blomsterfluen 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 21. oktober 2019 Skrevet 21. oktober 2019 Ja, jeg har youtube premium. Jeg har det pga att det er mye obskur musikk der, som ikke finnes på Spotify og slike ting. Også er det jo deilig å slippe den ræva reklamen 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har også premium, men forstår ikke konseptet bak originals. Er det noen som forstår og som kan fortelle meg litt om hvordan det fungerer? Anonymkode: 64aa2...8c2 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Skrevet 22. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også premium, men forstår ikke konseptet bak originals. Er det noen som forstår og som kan fortelle meg litt om hvordan det fungerer? Anonymkode: 64aa2...8c2 det er at youtube lager sine egne serier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 Skrevet 22. oktober 2019 16 timer siden, Blomsterfluen skrev: det er at youtube lager sine egne serier. Takk for ditt svar. Nok et spørsmål, hvor finner jeg de seriene? Når jeg søker etter en serie eller en fil så er det kun trailere som er å se. Anonymkode: 64aa2...8c2 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for ditt svar. Nok et spørsmål, hvor finner jeg de seriene? Når jeg søker etter en serie eller en fil så er det kun trailere som er å se. Anonymkode: 64aa2...8c2 du tryker p "originsls" oppe på forsiden i youtube appen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 Skrevet 23. oktober 2019 Takk,takk. Nå har jeg funnet en del filmer, men jeg er fortsatt litt skuffet over at det kun er youtube sine egne filmer det er mulig å se og ikke andre som jeg søker opp. Anonymkode: 64aa2...8c2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.