Gjest Kallemari Skrevet 21. oktober 2019 Skrevet 21. oktober 2019 Bare å sende PM til meg. Jeg er ganske ny her og det hadde jo vært litt kjekt med noen nye bekjentskaper 0 Siter
Gjest Kallemari Skrevet 21. oktober 2019 Skrevet 21. oktober 2019 Bør kanskje fortelle sånn kjapt om meg selv. 31 år og født kvinne, men er litt usikker på hvor i kjønns landskapet jeg skal plassere meg. Gift med en mann og ingen barn. Har hund. Jobber på sykehjem. Liker å skru bil og sykle terreng. Men også strikking. Vil du vite mer så ta bare kontakt! 0 Siter
Kroniker'n Skrevet 22. oktober 2019 Skrevet 22. oktober 2019 Hva slags bekjentskap er du ute etter? 0 Siter
Gjest Kallemari Skrevet 23. oktober 2019 Skrevet 23. oktober 2019 12 timer siden, Kroniker'n skrev: Hva slags bekjentskap er du ute etter? Jeg er bare ute etter nye bekjentskaper. Ikke noe forsøk på sjekking eller å bli sjekket. Tenkte først at det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen sånn generelt. Men etterhvert tenkte jeg at det hadde vært kjekt å bli kjent med andre som kanskje strever med samme saker som meg selv. Ikke noe værre enn som så:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.