Gå til innhold

Hvordan skal jeg leve ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei du forventet vel ikke et slik spørsmål nå midt på natten ? 

Jeg trenger ikke hjelp med å dø, jeg vil ha hjelp med å leve. 

Hvordan skal jeg leve, hva må til for å få det bedre ? 

Nylige hendelser: dødsfall en som sto meg nært selv om vi ikke har pratet så mye siste tiden, mistet nylig jobben fordi jeg ikke var i stand til å ta vare på syke pasienter ( på grunn av depresjon) mye gråting på jobb til slutt kunne jeg ikke holde meg profosjonell og mistet dermed jobben. Klarte ikke å ta vare på noen ikke engang meg selv. Har fått flere inkasso varsler på grunn av at jeg ikke har betalt. Mye kaos som skjer og har nylig blitt anmeldt selv om det ikke var jeg som slo først ( det var bare selvforsvar) han holdte på å skade meg på festen. Nylig kranglet med min mann og han ønsker skilsmisse. Hvordan kan jeg få det bedre ? Kom med råd! Pliis

Anonymkode: 9721f...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pengene gikk på dass bokstavelig talt. De spiste jeg og spydde opp igjen ( tilbakefall på bulimi) jeg fungerer ikke lenger! Har ikke penger til å betale noe annet enn bare husleie. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte, hva jeg skal jobbe med først, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne for å fikse mine problemer! Mannen min vil ha meg ut innen 2 uker og jeg har ikke Akuratt funnet et hjem å bo og mine foreldre har jeg heller ingen kontakt med. Jeg har heller ingen søsken eller nær slekt. Barnan vil han beholde for seg selv. Jeg vil jo ha mine barn! 

Gjest Kallemari
Skrevet

Oi, det herre var mye vanskelig og trist på en gang! Det gjør vondt å lese at du har det så tøft! 

Jeg har ikke noen spesifikke råd dessverre men vil bare gi signal om at jeg har sett deg og hørt deg. Og at jeg håper det vil bli bedre for deg etterhvert. Vet ikke om kanskje det er lurt å betro deg til legen din? Han/hun vet sikkert noe om hvordan du bør gå frem for å løse noen av problemene, for herre virker for vanskelig å ta tak i på egenhånd! Lykke til!

Skrevet

Ta kontakt med fastlege, nav og inkassoselskapene. Eneste måten å få orden på dette er å ta tak i det. Kanskje du har en venn som du kan snakke med og som kan hjelpe deg litt. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du forventet vel ikke et slik spørsmål nå midt på natten ? 

Jeg trenger ikke hjelp med å dø, jeg vil ha hjelp med å leve. 

Hvordan skal jeg leve, hva må til for å få det bedre ? 

Nylige hendelser: dødsfall en som sto meg nært selv om vi ikke har pratet så mye siste tiden, mistet nylig jobben fordi jeg ikke var i stand til å ta vare på syke pasienter ( på grunn av depresjon) mye gråting på jobb til slutt kunne jeg ikke holde meg profosjonell og mistet dermed jobben. Klarte ikke å ta vare på noen ikke engang meg selv. Har fått flere inkasso varsler på grunn av at jeg ikke har betalt. Mye kaos som skjer og har nylig blitt anmeldt selv om det ikke var jeg som slo først ( det var bare selvforsvar) han holdte på å skade meg på festen. Nylig kranglet med min mann og han ønsker skilsmisse. Hvordan kan jeg få det bedre ? Kom med råd! Pliis

Mottar du behandling for dine psykiske vansker? Hvis ikke, så bør du snakke med fastlegen. Er du sykemeldt nå eller mottar du arbeidsledighetspenger?

Skrevet

1. Du må få behandling for din bulimi. Uten det kommer du ikke ut av sumpen.

2. Din mann kan ikke sette en slik kort tidsfrist etter et langt samliv. Dessuten kan han hjelpe deg med annen bolig.

3. Søk hjelp hos kommunen vedr boligspørsmålet.

4. Sjekk med NAV hvilke støtteordninger du kan få.

5. La mannen ha barna inntil du får skikk på psyken og livet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...