Cesium Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg vet at det er meningen å bruke de når man skal sprøyte noe inn, feks en medisin. Men kan man trekke blod med det også? Ta blodprøve? Rart spørsmål, jeg vet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Ikke prøv Anonymkode: ac821...59e 0 Siter
Cesium Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Skrevet 24. oktober 2019 Nei selvfølgelig ikke! Jeg er bekymret for en venn som har sagt at han skal ta blodprøver av seg selv hjemme, men han har bare sånne insulinsprøyter. Så altså, er det mulig å trekke blod med ei insulinsprøyte? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Dette burde jeg kanskje ikke si, men man får ikke ut mye med en insulinsprøyter. Uansett bør man ikke leke med årelating. Hvis man blir hekta på det og det eskalerer, risikerer man liv og helse Det er og en viss infeksjonsrisiko. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Å ta blodprøver er ikke veldig lett. Jeg greier det på andre (gikk på skole for å lære det for evigheter siden), aldri i verden om jeg hadde greid det på meg selv. Krever jo to hender samt en viss teknikk for å få et till såfremt man skal ha riktig blod. En insulingsorøyte derimot er ikke en språte sånn sett. Anonymkode: 52cdd...c36 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.