AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Da jeg var innlagt på lukket. Så var det en eldre dame der. Prøvde du å snakke med henne så sa hun bare "men jeg er ingenting, jeg er ingen verdens ting". Dette holdt hun på med i måneder. Kan det være en eksistensiell krise? Hun virket trist. Men man kom ikke innpå henne, for da man tok kontakt så kom bare dette mantraet. Anonymkode: 4afce...ff9 0 Siter
Gjest Kallemari Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Uff, det herre var utrolig leit å lese om. Stakkars gamle dame! 😥 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. oktober 2019 Skrevet 25. oktober 2019 På 24.10.2019 den 16.57, AnonymBruker skrev: Da jeg var innlagt på lukket. Så var det en eldre dame der. Prøvde du å snakke med henne så sa hun bare "men jeg er ingenting, jeg er ingen verdens ting". Dette holdt hun på med i måneder. Kan det være en eksistensiell krise? Hun virket trist. Men man kom ikke innpå henne, for da man tok kontakt så kom bare dette mantraet. Anonymkode: 4afce...ff9 Trist! Da jeg var innlagt var det ei eldre dame som gjentok og gjentok"Gjør aldri som de sier, ikke ta medisiner for de forgifter deg". Jeg hørte på henne,tenkte hun hadde livserfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.