Gjest Annamaria Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg er en dame med enten bipolar 1, men nå heller de mer mot schizoaffektiv da maniene er mindre fremtredende, men psykosene har blitt mer og mer. Jeg er ikke manisk eller psykotisk nå. Er en uke siden innleggelse med psykose. Jeh dro på en date med en i går og skrev til han på Snapchat. Han ble stille og vet ikke om han kommer som planlagt i morgen. Greia er at jeg skriver såååå usammenhengende og skremmer vekk mennene. Har fått dette påpekt av en annen og lest det i epikrisene. Hva kommer dette sv og hva skal jeg gjøre, tvinge meg selv til å skrive mindre om gangen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 6 minutter siden, Annamaria skrev: Jeg er en dame med enten bipolar 1, men nå heller de mer mot schizoaffektiv da maniene er mindre fremtredende, men psykosene har blitt mer og mer. Jeg er ikke manisk eller psykotisk nå. Er en uke siden innleggelse med psykose. Jeh dro på en date med en i går og skrev til han på Snapchat. Han ble stille og vet ikke om han kommer som planlagt i morgen. Greia er at jeg skriver såååå usammenhengende og skremmer vekk mennene. Har fått dette påpekt av en annen og lest det i epikrisene. Hva kommer dette sv og hva skal jeg gjøre, tvinge meg selv til å skrive mindre om gangen? Ja du kan jo skrive mindre om gangen og holde deg kortfattet. 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Hvorfor blir alt usammenhengende uten at jeg merker det? Skade i hjernen? Jeg var jo ikke sånn før? 0 Siter
ISW Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Vet ikke om dette er sykdom eller medisiner, men du burde definitivt legge datingen på hylla til du er mer stabil. Dette kan være veldig destabiliserende for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Det du skrev her var ikke så usammenhengende, i alle fall 😊 Anonymkode: 2c0fc...d47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg er og sån, jeg leser det jeg skriver mange ganger, men når jeg har sendt meldingen å leser det igjen etter jeg har sendt den så får jeg sjokk, henger ikke på greip noe av det jeg har skrevet. Så slenger meg på denne tråden å håper noen svarer på hva det kan komme av🤣 Anonymkode: 28859...5a2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 Skrevet 25. oktober 2019 På 24.10.2019 den 18.01, issomethingwrong skrev: Vet ikke om dette er sykdom eller medisiner, men du burde definitivt legge datingen på hylla til du er mer stabil. Dette kan være veldig destabiliserende for deg. Hvorfor det? Anonymkode: ce6b2...da9 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. oktober 2019 Skrevet 26. oktober 2019 På 24.10.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev: Jeg er og sån, jeg leser det jeg skriver mange ganger, men når jeg har sendt meldingen å leser det igjen etter jeg har sendt den så får jeg sjokk, henger ikke på greip noe av det jeg har skrevet. Så slenger meg på denne tråden å håper noen svarer på hva det kan komme av🤣 Anonymkode: 28859...5a2 Jeg leser feil for toden. Leser "epler"istedenfor" perler" og blir forfjamset når det ikke er epler oppi skuffen men perler... Og glemmer tilg som er blitt sagt og osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.