Gå til innhold

Tolvon, oppstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld tar jeg første tabl m Tolvon.

Skal hjelpe meg med søvn, og uro/angst. Håper jeg....

Har så langt bare lest negative erfaringer; vektøkning, hangover, zombie 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolvon i «søvndoser» er veldig spesifikk i å hjelpe på søvn. I større doser har den en virkning som minner en del om Remeron, med de bivirkninger det også kan føre med seg.

Tolvon har nokså lang halveringstid og er nok best for de som sliter med tidlig oppvåkning og avbrutt søvn. Jeg husker da jeg tok 10 mg at jeg ikke hadde noen økt sultfølelse, men at jeg hadde en tendens til å forsove meg om morgenen. Ikke nevneverdig hangover når jeg først sto opp

Skrevet

Takk for svar. 

Jeg har fått 30 mg til å ta til kvelden. 

Tenker jeg bare tar en halv i kveld. Kanskje 1-2 timer før jeg prøver å legge meg?

Skrevet (endret)

Synes 30 mg er en fornuftig dose for søvn og mot angst/uro. Synes du skal ta det som er skrevet ut. 

Du blir nok trøtt ca 30 min etter inntak

Endret av issomethingwrong
Skrevet
8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Synes 30 mg er en fornuftig dose for søvn og mot angst/uro. Synes du skal ta det som er skrevet ut. 

Du blir nok trøtt ca 30 min etter inntak

Takk igjen ISW☀️ Jeg må ut å kjøre i mrg kl 14, så jeg er litt redd for å være for trøtt... 

Men sover jeg veldig dårlig, blir jeg mer urolig, og da tyr jeg ofte til Sobril. 

Jeg leste det var så lang halveringstid på Tolvon, det var derfor jeg tenkte å bare ta en halv nå første kvelden

Skrevet

Hoihoi! Jammen sov jeg godt!

Tok tabl ca kl 22, og la meg kl 23. La å vridde og vendte på meg helt til kl 02... mye leggkramper. 

Så husker jeg lite frem til kl 13!!

jeg har ignorert vekkerklokken, og at Tlf ringte. Hadde høyt volum på....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...