Gjest Kallemari Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Har skjønt det slik at du har god kunnskap om medisinske og psykiatriske saker. Nå har det vært flere psykose-tråder her, men jeg ser ikke at du har svart i noen av dem. Er det en grunn til det? 0 Siter
kupton Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Ja, det er en grunn til det. For en utdannet lege tar det 5 år å bli spesialist i psykiatri. For en bruker av DOL kan en dessverre ikke nå samme kompetansenivå på en kveld. Det finnes en del spørsmål som ikke lar seg besvare enkelt med noen ord på et forum. For de med spesiell interesse for psykiatri anbefaler jeg å låne en lærebok på biblioteket. Finn kapitlene om det en er spesielt interessert i. Les dem gjentatte ganger. Så kan en stille oppklarende spørsmål her. Å lære en person om alle former for psykoser og grensetilstander mot psykose fra bunnen av, vil kreve flere dagers skriving. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 Skrevet 25. oktober 2019 14 timer siden, kupton skrev: Ja, det er en grunn til det. For en utdannet lege tar det 5 år å bli spesialist i psykiatri. For en bruker av DOL kan en dessverre ikke nå samme kompetansenivå på en kveld. Det finnes en del spørsmål som ikke lar seg besvare enkelt med noen ord på et forum. For de med spesiell interesse for psykiatri anbefaler jeg å låne en lærebok på biblioteket. Finn kapitlene om det en er spesielt interessert i. Les dem gjentatte ganger. Så kan en stille oppklarende spørsmål her. Å lære en person om alle former for psykoser og grensetilstander mot psykose fra bunnen av, vil kreve flere dagers skriving. Dette høres fornuftig ut. Anonymkode: 69ea8...f92 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.