Gå til innhold

Hvorfor har de ikke cisordinol i USA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I USA er det som regel mer «turnover» på medisiner. Gamle medisiner går raskere av markedet fordi det ikke er stort å tjene på de når patent utløper og medisinen lages generisk. Priskonkurransen er høyere, og medisiner med patent er ekstremt mye dyrere og mer lønnsomme. Derfor er det flere nye medisiner i USA enn i Norge, og færre gamle. 

Verken Cisordinol eller Fluanxol selges i USA. 

Skrevet
3 minutter siden, Annamaria skrev:

Men da kan jeg ikke flytte til USA!!!!

Jeg antar at det finnes regler for registreringsfritak også der for slike tilfeller.

Skrevet (endret)

Med din sykdom ville jeg uansett ikke flyttet til USA. 

Hvis du skulle bli innlagt der uten helseforsikring snakker du raskt en kostnad på mange hundre tusen kroner eller i verste fall dollar. 

Det kan også være problematisk å få visum til USA med et slikt sykdomsbilde.

Endret av issomethingwrong
Gjest Annamaria
Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Med din sykdom ville jeg uansett ikke flyttet til USA. 

Hvis du skulle bli innlagt der uten helseforsikring snakker du raskt en kostnad på mange hundre tusen kroner eller i verste fall dollar. 

Det kan også være problematisk å få visum til USA med et slikt sykdomsbilde.

Okay men da flytter jeg til Trondheim 

Skrevet
11 minutter siden, Annamaria skrev:

Okay men da flytter jeg til Trondheim 

Ok, men gi det helst litt tid nå før du tar sånne dramatiske avgjørelser. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...