ISW Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 I USA er det som regel mer «turnover» på medisiner. Gamle medisiner går raskere av markedet fordi det ikke er stort å tjene på de når patent utløper og medisinen lages generisk. Priskonkurransen er høyere, og medisiner med patent er ekstremt mye dyrere og mer lønnsomme. Derfor er det flere nye medisiner i USA enn i Norge, og færre gamle. Verken Cisordinol eller Fluanxol selges i USA. 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Men da kan jeg ikke flytte til USA!!!! 0 Siter
kupton Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, Annamaria skrev: Men da kan jeg ikke flytte til USA!!!! Jeg antar at det finnes regler for registreringsfritak også der for slike tilfeller. 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 (endret) Med din sykdom ville jeg uansett ikke flyttet til USA. Hvis du skulle bli innlagt der uten helseforsikring snakker du raskt en kostnad på mange hundre tusen kroner eller i verste fall dollar. Det kan også være problematisk å få visum til USA med et slikt sykdomsbilde. Endret 2. november 2019 av issomethingwrong 1 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, issomethingwrong skrev: Med din sykdom ville jeg uansett ikke flyttet til USA. Hvis du skulle bli innlagt der uten helseforsikring snakker du raskt en kostnad på mange hundre tusen kroner eller i verste fall dollar. Det kan også være problematisk å få visum til USA med et slikt sykdomsbilde. Okay men da flytter jeg til Trondheim 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 11 minutter siden, Annamaria skrev: Okay men da flytter jeg til Trondheim Ok, men gi det helst litt tid nå før du tar sånne dramatiske avgjørelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.