AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg har anoreksi, og har en BMI på rundt 15,7. De siste to månedene har jeg stort sett følt meg ganske dårlig. Det begynte med en kraftig forkjølelse, som jeg fremdeles ikke har kommet meg fra. Jeg blir bedre fra forkjølelsen, så blir jeg verre igjen så og si med en gang. I tillegg til dette så har jeg vondt i hele kroppen nesten hele tiden, og jeg føler meg litt øm over hele kroppen. Jeg føler meg også veldig trøtt og utmattet. Smertene er stort sett verst i musklene jeg bruker mest, og jeg får raskt vondt i musklene hvis jeg bruker dem. Jeg fryser en del, særlig på hender og føtter. Det hendler likevel relativt ofte at jeg føler meg svært varm, og har nesten en slags brennende følelse på huden, det gjør ikke vondt, jeg føler meg bare veldig varm. Det hender også at det "prikker" i kroppen. Den siste uken har jeg også begynt å føle meg elendig en stund etter at jeg har våknet, våkner opp og kan føle meg relativt ok, men etter hvert kan jeg føle meg svak i kroppen, litt svimmel, synet blir rart og jeg blir kvalm, og jeg kan bli så kvalm at jeg føler at jeg må spy. Jeg blir også veldig trøtt, og kan føle meg såpass dårlig at jeg føler at jeg skal kollapse. Dette bedres en stund etter at jeg har spist, og hvis jeg ikke venter for lenge med å spise etter at jeg har våknet så føler jeg meg også bedre. Dette blir dog verre hvis jeg bruker kroppen, og bare det å gå til butikken kan føre til at jeg føler meg helt elendig. Jeg er også veldig irritabel og grinete. Bare det å stå i kø i et par minutter på butikken føles uutholdelig. Når jeg slapper av etterpå, så føler jeg meg bedre. Jeg tok blodprøver bare en dag før de nye symptomene kom, og alle blodprøvene var fine. Jeg er oppriktig bekymret for at jeg kan ha fått ME, fibromyalgi, eller en eller annen nevrologisk sykdom. Men kan det hende at mine symptomer bare skyldes spiseforstyrrelsen? Anonymkode: d8f6e...59f 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2019 Skrevet 28. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er oppriktig bekymret for at jeg kan ha fått ME, fibromyalgi, eller en eller annen nevrologisk sykdom. Men kan det hende at mine symptomer bare skyldes spiseforstyrrelsen? Anonymkode: d8f6e...59f Jeg er ingen fagperson på dette området, men er temmelig sikker på at det er kroppen din som sier i fra at du er i ferd med å ødelegge den fullstendig. Søk behandling for spiseforstyrrelsen din om du ikke alt får det og gjør alt du kan for å komme over den og bli frisk. Det skylder du kroppen din, den er faktisk den eneste kroppen du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.