Gå til innhold

Våkner til liv om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt med selvanalyse og har lagt merke til flere interessante ting. Har lest i journalnoatene som en del av studien. På dagtid er jeg mimikkfattig, har lang latenstid, svarer kortfattig (ja/nei/vet ikke), beveger meg langsomt osvosv

Når det blir sen kveld kvikner jeg ordentlig til. Får munndiare, klarer ikke sitte stille, det siste jeg vil er å sove, vil prateprateprate, stemmene tar mindre plass, føler meg som et nytt menneske 

Flere som opplever dette? 

Hvorfor er det sånn tror dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er et B-menneske? 

Anonymkode: ead65...c52

Skrevet

Men kan man forandre på det da? For behandlere og miljøpersonalet ser meg jo bare på dagtid og danner seg derav visse inntrykk. Vil at de skal se meg sånn som jeg er på kvelden og natta også. Nattevaktene skriver aldri noe i rapporten, bare om jeg har sovet eller ikke. Nå sa jeg til den ene nattevakten at hun må skrive at jeg har vært pratsom i kveld sånn at behandlerne skjønner det

Skrevet

Jeg gikk ut og lagde snøengler for å få mindre energi, men det hjalp ikke så mye

Kanskje jeg må ta Seroquel for å få sove likevel, men jeg får sånn blodtrykksfall av den så liker det egentlig ikke

Men må jo få litt ro i sjela sånn at de ikke tror jeg er vampyr 

Skrevet
8 timer siden, Cesium skrev:

Jeg gikk ut og lagde snøengler for å få mindre energi, men det hjalp ikke så mye

Kanskje jeg må ta Seroquel for å få sove likevel, men jeg får sånn blodtrykksfall av den så liker det egentlig ikke

Men må jo få litt ro i sjela sånn at de ikke tror jeg er vampyr 

Jeg tror du er vampyr! Har du luktesansen for blod? Har du ekstremt lange hjørnetenner? Kjenner du at du har en nærmest uimotståelig trang til å bite folk på halsen? ;)

Anonymkode: 2b30c...4ed

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...