Gå til innhold

"Går du Halloween" i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Jeg er godt voksen, men har satt meg fore å skremme livskiten ut av snørrunger som kommer på døra her i kveld. Jeg har innredet kjelleren til et torturkammer med blodige dukker som ligger strødd med avsagde lemmer og MASSE blod, såklart. Jeg skal åpne ikledd Satan-kostyme, og invitere dem ned i kjelleren. Der skal jeg lukke døren og le sånn skummelt MUUUUAAAHAHAHAHAHA, nå er dere fanget og kommer ALDRI ut herfra med alle kroppsdelene deres i behold! Så skal jeg glise ondskapsfullt med djevel-tennene mine. 

Grunn: Jeg synes at det er viktig å opprettholde en stabil pasientandel i norsk psykiatri. Psykologer og psykiatere kan jo ikke bli arbeidsledige! 

Anonymkode: 34ab6...5d4

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg er godt voksen, men har satt meg fore å skremme livskiten ut av snørrunger som kommer på døra her i kveld. Jeg har innredet kjelleren til et torturkammer med blodige dukker som ligger strødd med avsagde lemmer og MASSE blod, såklart. Jeg skal åpne ikledd Satan-kostyme, og invitere dem ned i kjelleren. Der skal jeg lukke døren og le sånn skummelt MUUUUAAAHAHAHAHAHA, nå er dere fanget og kommer ALDRI ut herfra med alle kroppsdelene deres i behold! Så skal jeg glise ondskapsfullt med djevel-tennene mine. 

Grunn: Jeg synes at det er viktig å opprettholde en stabil pasientandel i norsk psykiatri. Psykologer og psykiatere kan jo ikke bli arbeidsledige! 

Tror kanskje du risikerer å bli anmeldt av ungenes foreldre.

Annonse

3 minutter siden, Hodestups skrev:

Tror kanskje du risikerer å bli anmeldt av ungenes foreldre.

Foreldrene slår jeg ned og binder utenfor mens jeg får ungene deres med meg ned i kjelleren og traumatiserer dem for livet!

1 minutt siden, E7H7 skrev:

Nei, men jeg kjøpt inn gotteri, satt ut gresskarlykt og meldt meg på borettslagets «vil gjerne ha halloween besøk-liste».

Iført min raffe heksehatt har jeg hatt besøk av minst 50 glade barn! 

Så koselig. Her jeg bor, kommer det ingen, men jeg hører ungene borti gata. De har det iallefall gøy. 

Annonse

13 minutter siden, E7H7 skrev:

Nei, men jeg kjøpt inn gotteri, satt ut gresskarlykt og meldt meg på borettslagets «vil gjerne ha halloween besøk-liste».

Iført min raffe heksehatt har jeg hatt besøk av minst 50 glade barn! 

Koselig med besøk! Ingen her.

Anonymkode: c4b93...48c

11 minutter siden, emilie321 skrev:

Så koselig. Her jeg bor, kommer det ingen, men jeg hører ungene borti gata. De har det iallefall gøy. 

Kommer ingen her heller. Og jeg som har flere bøtter med godteri.. jaja?

Anonymkode: c4b93...48c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...