Gjest Annamaria Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Kan man bli veldig grei form og psykosefri over tid med schizoaffektiv lidelse? Jeg har følt meg bra i over to uker etter at jeg fikk tillegg av cisordinol, bruker abilify maintena og lamictal også. Kan det vare??? Har bare hørt stemmer en gang siden meds funket og da hadde jeg til gjengjeld drukket mye. Har ikke sett flere demoner/menn ved sengekanten eller blitt angrepet og befølt av demon, ser ikke lenger andre mennesker som demon, engel, guds lys, tilgitt og det gule opplyste lyset er borte. Er ikke redd for å miste de fleste organene mine i kreft, får ikke beskjeder fra media. TV. Internett Det som er rart er at er at media sluttet bekrefte alle tankene og opplevelsene mine. Feks jeg følte Gud bar meg gjennom natten en natt jeg ikke så demoner eller hørte stemmer og morgen etter ser jeg dikt på Facebook: fotspor i sanden om Gud som bærer den gjennom vanskelige stunder hvorfor opplevde jeg sånt hele tiden da jeg var psykotisk? Som om den spirituelle verden er synkronisert med meg og koblet til Internett???? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Det at herrens veier egentlig er uransakelige stemmer nok 0 Siter
Elektronet Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Du opplevde det fordi du hadde cisordinolmangel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 15 minutter siden, Elektronet skrev: Du opplevde det fordi du hadde cisordinolmangel. Hehe, det var en morsom måte å si det på! Anonymkode: 85e98...362 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Men fører cisordinolmangel til at det man opplever ikke har rot i virkeligheten eller blir veggen til helvete tynnere så man ser og hører ting fra den mørke siden ..... 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Jeg glemmer aldri de jævla demonene/mennene i mørket jeg opplevde gode syn for over et år siden men har ikke lest i bibelen som de ba meg kjøpe, kanskje det er min bane. 0 Siter
ISW Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 (endret) Ja og nei, vil jeg si. Det er kjempefint at du har funnet en medisin som virker og jeg tror du kommer til å ha god effekt. Det jeg er litt bekymret for er at du har en sykdom som kan svinge en del, og at du selv med medisiner også kan ha gode og dårlige perioder. Jeg tror fortsatt det er viktig at du passer på hjernen din og ikke utsetter deg for å skulle «ta igjen» for alt du har gått glipp av de siste månedene og årene. Mye alkohol, ustabile relasjoner, menn, osv. kan destabilisere deg. Jeg håper du tar det litt rolig en stund, ikke drikker for mye, osv. til du har stabilisert deg. Med disse medisinene og med sykdommen din bør du uansett ikke drikke deg full, men nøye deg med noen få øl. Endret 2. november 2019 av issomethingwrong 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 Alright ja ble litt mye drikking etter jeg slapp ut av sykehuset skal roe ned 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.