Gå til innhold

Psykose hos barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med psykose hos barn?

Med barn så mener jeg under 13år, og med psykose så mener jeg ikke bare det at en hører stemmer, men at en er klin psykotisk..

Anonymkode: f4e64...09c

Videoannonse
Annonse
Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg ble utredet for psykose da jeg var 11 år gammel, men hadde det ikke

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med psykose hos barn?

Med barn så mener jeg under 13år, og med psykose så mener jeg ikke bare det at en hører stemmer, men at en er klin psykotisk..

De mistenkte at min sønn var psykotisk,men ikke klin psykotisk hva nå enn det er. Veldig paranoid og hørte og så energier,de skyldte det på meg. 

Gjest Annamaria
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

De mistenkte at min sønn var psykotisk,men ikke klin psykotisk hva nå enn det er. Veldig paranoid og hørte og så energier,de skyldte det på meg. 

Det var det de sa om meg og, at jeg var påvirket av min mors psykose

Skrevet
1 minutt siden, Annamaria skrev:

Det var det de sa om meg og, at jeg var påvirket av min mors psykose

Bare tull her ihvertfall. 

Gjest Annamaria
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare tull her ihvertfall. 

Samme her

Skrevet
42 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg ble utredet for psykose da jeg var 11 år gammel, men hadde det ikke

Takk for svar. Hva slags symptomer hadde du? Hvordan var du den gangen du var 11år?

Gjest Annamaria
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hva slags symptomer hadde du? Hvordan var du den gangen du var 11år?

Jeg løp rundt i skolegården og ropte at Gud hadde forlatt meg og laget en sang om dette og at djevelen hadde tatt hånd om meg. Jeg ville bare spise sjokoladeboller for jeg var redd maten var forgiftet og var redd bomber under bilen

Skrevet
2 timer siden, Annamaria skrev:

Jeg løp rundt i skolegården og ropte at Gud hadde forlatt meg og laget en sang om dette og at djevelen hadde tatt hånd om meg. Jeg ville bare spise sjokoladeboller for jeg var redd maten var forgiftet og var redd bomber under bilen

Pågikk dette lenge?

Gjest Annamaria
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pågikk dette lenge?

Det husker jeg ikke, er 26 år siden 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...