Gå til innhold

Jeg er ikke redd lenger

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria
Skrevet

Men vet ikke hva som er virkelig og ikke takket være de få hallusinasjonene jeg har hatt, har jeg sett den andre siden? Både beroligende skikkelse som ba meg kjøpe en bibel noe jeg gjorde og veldig skremmende skikkelser. Satt f.eks en demon med overnaturlig store øyeepler med blå blodårer på en stol på rommet mitt og det var grusomt. Er det den andre siden? Er det helvete som kaller meg når de sier navnet mitt? Eller er det sånn schizoaffektiv lidelse ER uten at det er virkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på noe overnaturlig. Jeg har hatt ekle overnaturlige opplevelser da jeg var psykotisk. Men når tror jeg ikke på det lengre. Heldigvis.

Mange som har forskjellig inntrykk av hva som er ondt og hva som er godt.

Folk forestiller seg forskjellige ting. Folk i IS trodde de tjente Allah. Så syk kan vanlige folk være. Ekstremisme dreper. Jorden er ikke flat, jorden er ikke 6000 år gammel. Jesus var ikke guds sønn. Gud har ingen sønn, han finnes ikke osv......

Anonymkode: f9088...23b

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg pleide heller ikke tro på noe sånt... men samtale med klarsynt og møte med healer forandret synet mitt da gikk jeg på en smell

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvordan det går an å se og høre ting utenfra hvis det liksom kommer fra MIN hjerne 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...