Gå til innhold

Du vet du ikke er helt frisk når

Anbefalte innlegg

Skrevet

du blir sendt hjem fra jobb fordi du er for slitsom og plager de andre med for mye skravling og tøys og tull! 😂

Anonymkode: bfec9...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du blir sendt hjem fra jobb fordi du er for slitsom og plager de andre med for mye skravling og tøys og tull! 😂

Ikke bra.

Anonymkode: 6fffa...6b4

Skrevet
26 minutter siden, usikker skrev:

Hvor jobber du? 😂

Jeg jobber pt med produksjon i vernet bedrift, men etter planen skal jeg snart ut i ordinært arbeid. (Ett sted må man jo begynne etter å ha vært ufør en stund, men jeg må bare bli mer stabil først. 😉)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det positive er at du selv ser (og erkjenner?) at du ikke er helt frisk. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Det positive er at du selv ser (og erkjenner?) at du ikke er helt frisk. 

Ja, jeg skjønner at jeg har en eller annen bipolar episode nå. Blandet, tror jeg. 

Men jeg har stadig håp om og lyst til å bli stabil over tid, så jeg skal greie det. Må bare komme over denne "kneika" først! Utrolig slitsomt dette her! :(

Endret av Anothertry

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...