AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 du blir sendt hjem fra jobb fordi du er for slitsom og plager de andre med for mye skravling og tøys og tull! 😂 Anonymkode: bfec9...bba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: du blir sendt hjem fra jobb fordi du er for slitsom og plager de andre med for mye skravling og tøys og tull! 😂 Anonymkode: bfec9...bba Ikke bra. Anonymkode: 6fffa...6b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 26 minutter siden, usikker skrev: Hvor jobber du? 😂 Jeg jobber pt med produksjon i vernet bedrift, men etter planen skal jeg snart ut i ordinært arbeid. (Ett sted må man jo begynne etter å ha vært ufør en stund, men jeg må bare bli mer stabil først. 😉) Anonymkode: bfec9...bba 0 Siter
Janus30 Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: du blir sendt hjem fra jobb fordi du er for slitsom og plager de andre med for mye skravling og tøys og tull! 😂 Anonymkode: bfec9...bba Det positive er at du selv ser (og erkjenner?) at du ikke er helt frisk. 0 Siter
Anothertry Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 (endret) 5 minutter siden, Janus30 skrev: Det positive er at du selv ser (og erkjenner?) at du ikke er helt frisk. Ja, jeg skjønner at jeg har en eller annen bipolar episode nå. Blandet, tror jeg. Men jeg har stadig håp om og lyst til å bli stabil over tid, så jeg skal greie det. Må bare komme over denne "kneika" først! Utrolig slitsomt dette her! Endret 4. november 2019 av Anothertry 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.