Anothertry Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 Er det ikke mest vanlig at man blir mer stabil med årene, og ikke mer ustabil? Jeg opplever meg selv mer ustabil nå enn jeg har vært på maaange år. Hva kan det komme av? Har kanskje å gjøre med at jeg tuller mer med medisiner nå enn tidligere, og at tilværelsen er mer uforutsigbar og usikker enn den var tidligere. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 Tenker kanskje du svarer på hvorfor selv. Du tuller mer med medisiner og har en mer uforutsigbar og usikker tilværelse. Kanskje søvnen er dårlig for tiden også? 0 Siter
Anothertry Skrevet 4. november 2019 Forfatter Skrevet 4. november 2019 Akkurat nå, Glitter skrev: Tenker kanskje du svarer på hvorfor selv. Du tuller mer med medisiner og har en mer uforutsigbar og usikker tilværelse. Kanskje søvnen er dårlig for tiden også? Ja, jeg må jobbe med søvnen. Stabil døgnrytme hvor man sover om natten er et skritt på veien mot bedring. Skal få hjelp med medisinene nå. Hjemmesykepleien skal komme og levere på kveldene, og jeg har bedt legen om at de samtidig skal ha i oppdrag å påse at jeg tar dem. Dette er for mitt eget beste. Tar jeg dem i 22-tiden, blir jeg trøtt innen en time og får lagt meg. 0 Siter
kupton Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 Hvis "medisintullingen" er uttalt, kan det være enda verre enn uten medisiner. 0 Siter
Anothertry Skrevet 4. november 2019 Forfatter Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Hvis "medisintullingen" er uttalt, kan det være enda verre enn uten medisiner. Oida. Da er jo det en god forklaring på ustabiliteten, for ja jeg tuller noe voldsomt. På og av medisiner "hele tiden". Starter, slutter, starter, slutter, osv. Men nå vil jeg som sagt ha hjelp med dette (se over), så håper jeg at det skal bli bedre etterhvert. 0 Siter
ISW Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 (endret) Du må snart ta et oppgjør med deg selv. Du har i flere år hatt en pågående blandet episode. Når du roter så mye med medisiner som du gjør, vedlikeholder du sykdommen og skader hjernen din. Ønsker du i framtiden å være hun som havner inn og ut av sykehus, oppfører deg dumt ute blant folk, utagerer på dol som anonym om natten og sletter og nyregistrerer deg hele tiden, har psykoser, utsetter deg selv for fare og skaper utrygghet for folk rundt deg, Eller hun som tar vare på familien sin og er god med dem, er snill med de rundt seg, kommer på rett kjøl selv, etterhvert får muligheter i arbeidslivet og lever et normalt stabilt liv? Du har valget selv. Samarbeider du med helsevesenet over tid og får god behandling, og ikke minst TAR medisinene dine hver dag, blir du sistnevnte. Fortsetter du som nå blir du førstnevnte og risikerer å ende opp som grønnsak etterhvert, enten som følge av at hjernen din ødelegges eller at du gjør noe dumt med deg selv. Vær voksen, mener jeg. Endret 4. november 2019 av issomethingwrong 2 Siter
Anothertry Skrevet 4. november 2019 Forfatter Skrevet 4. november 2019 41 minutter siden, issomethingwrong skrev: Eller hun som tar vare på familien sin og er god med dem, er snill med de rundt seg, kommer på rett kjøl selv, etterhvert får muligheter i arbeidslivet og lever et normalt stabilt liv? Jeg vil velge denne versjonen av meg selv. Takk for at du bryr deg! ❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.