Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gått på denne? 

Vet om andre som har brukt den? 

Jeg er så redd for å bli sulten, så nektet Zyprexa og Seroquel. 

Kan Abilify fjerne stemmer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Cesium skrev:

Har du gått på denne? 

Vet om andre som har brukt den? 

Jeg er så redd for å bli sulten, så nektet Zyprexa og Seroquel. 

Kan Abilify fjerne stemmer? 

Jeg gikk ikke opp i vekt på abilify,men den virket ikke på meg heller. Ble bare helt stiv. Men den kan jo virke på deg :) 

Endret av stjernestøv
Skrevet
47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg gikk ikke opp i vekt på abilify,men den virket ikke på meg heller. Ble bare helt stiv. Men den kan jo virke på deg :) 

Takk for svar 😊 Jeg tror jeg bare må prøve. Er litt desperat nå. Har lest litt om Zeldox også, for den skal ikke gi vektoppgang. Men ut i fra hva jeg har lest så ser det ut som de medisinene som gir oksehunger også er de som har best effekt 😒 Håper jeg kan være et unntak da og ha god effekt av Abilify 

Skrevet

Hei, Cecium. Er du jente eller gutt? Kvinne eller mann?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: 10cd1...a28

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg har gått ned i vekt på abilify og cisordinol. Abilify alene fjernet ikke stemmer

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Cecium. Er du jente eller gutt? Kvinne eller mann?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: 10cd1...a28

Hei, nysgjerrig! 

Jeg er en jente/kvinne, 21 år gammel. 

For de som er enda mer nysgjerrig (dvs ingen) så er Cesium et grunnstoff med atomnummer 55,navnet kommer fra latin og betyr «himmelblå». Cesium er et mykt og formbart metall. Det er sølvfarget med et gyllent skjær og er et reaktiv og ustabilt grunnstoff. 

Endret av Cesium
Skrevet
16 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg har gått ned i vekt på abilify og cisordinol. Abilify alene fjernet ikke stemmer

Du har schizoaffektiv eller husker jeg feil nå? I hvert fall, den kombinasjonen med abilify og cisordinol fjernet det stemmer? Eller har du prøvd noe annet som fjernet stemmer? 

Skrevet
1 time siden, Cesium skrev:

Takk for svar 😊 Jeg tror jeg bare må prøve. Er litt desperat nå. Har lest litt om Zeldox også, for den skal ikke gi vektoppgang. Men ut i fra hva jeg har lest så ser det ut som de medisinene som gir oksehunger også er de som har best effekt 😒 Håper jeg kan være et unntak da og ha god effekt av Abilify 

Ja håper du er heldig med abilify og at de fungerer på deg :) Zeldox hjalp heller ikke på meg.

Gjest Annamaria
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Cesium skrev:

Du har schizoaffektiv eller husker jeg feil nå? I hvert fall, den kombinasjonen med abilify og cisordinol fjernet det stemmer? Eller har du prøvd noe annet som fjernet stemmer? 

Har nesten ikke hørt stemmer siden cisordinol begynte funke

men jeg hørte det ikke ofte men ble veldig redd når det skjedde

Endret av Annamaria
Skrevet
2 timer siden, Cesium skrev:

Jeg har god effekt av abilify og merket ikke noe mer sultfølelse enn det jeg hadde da jeg begynte med den (byttet fra en høy dose trilafon)  Fikk også lite av andre bivirkninger.

Skrevet
1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg har god effekt av abilify og merket ikke noe mer sultfølelse enn det jeg hadde da jeg begynte med den (byttet fra en høy dose trilafon)  Fikk også lite av andre bivirkninger.

Så godt å høre at du har god effekt! Det var oppmuntrende ord for meg

Skrevet

Jeg liker navnet til Abilify, så det er jo et greit utgangspunkt. Tenker bare "ability to fly"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...