Gå til innhold

Får ikke no takt med forumansvarlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt flere meldinger til dere men får ikke svar. Kan dere legge ut noe kontakt informasjon det er mulig å nå dere på .?

Anonymkode: 82b90...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble veldig skrive feil . Det skulle stå i overskriften. At jeg ikke får kontakt med forumansvarlig.

Anonymkode: 82b90...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tre ganger har jeg sendt dere melding gjennom kontakt oss skjema. Jeg vil ikke legge ut noe her. Har du noen måte å få kontaktet deg på?

Anonymkode: 82b90...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd, men ikke fått svar. Det du kan gjøre, som jeg gjorde, er å sende pm til Administrators via konvolutten din øverst til høyre. Så får vi håpe at det funker.

Anonymkode: 4ba62...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rullegardin med tre streker. Trykk på den så får du opp en konvolutt. Trykk på den og send melding. 

Anonymkode: 4ba62...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tre ganger har jeg sendt dere melding gjennom kontakt oss skjema. Jeg vil ikke legge ut noe her. Har du noen måte å få kontaktet deg på?

Anonymkode: 82b90...f5e

Når ble de sendt, altså de tidligere? Kontakt oss skjemaet er kun tilgjengelig for @Forumansvarlig og dermed blir de kun lest i arbeidstiden.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg å sende via min innboks. Da skrev jeg.sende til; @Forumansvarlig , men da fikk jeg beskjed om at forumsansvarlig ikke kan motta meldinger. Har dere noe annen måte å kontakte dere på ,?det handler om personvernet mitt så det er litt viktig for meg å få ordnet dette. 

Anonymkode: 82b90...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du Admin slette min profil. Å den ene meldingen jeg svarte på? Min e post er endel av mitt brukernavn. Jeg er redd for å bli gjenkjent da jeg bruker e post i jobben min. Opprettet profilen for en stund siden å var dum å gjorde en feil.

Anonymkode: 82b90...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hei

Det har dessverre vært en teknisk feil her, og meldinger har ikke kommet fram. Dette er nå endret. Fortrinnsvis vil meldingene via "kontakt oss" komme til admin heretter.

Jeg har også sjekket min konto her inne, og via innboksen din skal det gå an å sende meldinger, for innstillingene mine viser at jeg kan motta meldinger, men sjekk at hele taggen av navnet kommer opp når du skriver. Hvis du får feilmeldingen igjen, ta gjerne screenshot og send meg. 

Du kan også sende en mail til [email protected]. Jeg er forumansvarlig på alle Egmonts forum, men har kun 1 mailadresse til dette. 

Du kan få endret brukernavn også, hvis du ønsker det. Bare ta kontakt med meg eller admin med ønske om nytt brukernavn. Da vil det endres på tidligere poster også.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...