Gå til innhold

Brystsmerter - ble litt redd


påskelilje

Anbefalte innlegg

2 timer siden, cathlin skrev:

Det er ikke så hardt at det kjennes ut som noen står oppe på brystkassen, men det er en følelse av et trykk som jeg tenker har sammenheng med at det gjør det tyngre å puste. Var hos lege men tror dette ble litt avglemt, selv om jeg også hadde dette symptomet da. Vet ikke om dette betyr at jeg bør gå til lege igjen. Gidder jeg. 

Det er vel greit å få sjekka ut hos legen

Anonymkode: 3d612...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, cathlin skrev:

Det er ikke så hardt at det kjennes ut som noen står oppe på brystkassen, men det er en følelse av et trykk som jeg tenker har sammenheng med at det gjør det tyngre å puste. Var hos lege men tror dette ble litt avglemt, selv om jeg også hadde dette symptomet da. Vet ikke om dette betyr at jeg bør gå til lege igjen. Gidder jeg. 

Bestill time hos fastlegen, du. Så får du det ut av verden, og kanskje får råd om hvordan dette kan bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 18.59, cilie skrev:

God bedring! 
Magen og muskler kan gi smerter som forveksles med hjerte. Jeg ville likevel utelukket. 

Det stemmer. Det har jeg hatt mye av. Men er lurt å utelukke. 

Anonymkode: c58e4...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Jeg var på kontroll hos fastlegen i dag. Har ikke kjent noe mer til smerter/stramminger i brystet. Blodprøvene var helt fine, og jeg er erklært frisk 😊 Skulle ikke gå og kjenne etter eller ta noe spesielt hensyn fremover, men leve som normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...