Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest av alt at du skal slutte å starte så mange tråder etter hverandre, for så å trolle når folk svarer... ;)

Anonymkode: f698f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest av alt at du skal slutte å starte så mange tråder etter hverandre, for så å trolle når folk svarer... ;)

Anonymkode: f698f...786

hvorfor er du slem? 

Anonymkode: 5e421...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvorfor er du slem? 

Anonymkode: 5e421...1d9

Hvorfor er du slem? Når du svarer folk slik: "Jeg skjønner ikke svaret ditt, snakker du i koder?" Det oppfattet jeg som trolling. 

Men ingen av oss er nok slemme! ;)

Anonymkode: f698f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du slem? Når du svarer folk slik: "Jeg skjønner ikke svaret ditt, snakker du i koder?" Det oppfattet jeg som trolling. 

Men ingen av oss er nok slemme! ;)

Anonymkode: f698f...786

Er du klar over at det det er fullt mulig at det finnes flere folk her inne som starter tråder? 

Kan du ikke svare seriøst på det tråden spør om istedet for å snakke om alt annet og trolling!?

Anonymkode: 5e421...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg ønsker meg lys, er så glad i å tenne lys. Men nå er jo ikke det bra heller lenger. 

Hvorfor er ikke det "bra"? Det høres i hvert fall ut som at det er bra for deg :)

Anonymkode: 5e421...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du klar over at det det er fullt mulig at det finnes flere folk her inne som starter tråder? 

Kan du ikke svare seriøst på det tråden spør om istedet for å snakke om alt annet og trolling!?

Anonymkode: 5e421...1d9

Ja visst! Men det virket bare som om det var en og samme person som opprettet ikke mindre en 15 tråder med ett minutts mellomrom! Men er det ikke deg, så beklager jeg! 

Anonymkode: f698f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke det "bra"? Det høres i hvert fall ut som at det er bra for deg :)

Anonymkode: 5e421...1d9

Ja det er bra for meg :) Men leste noe om at det var akkurat som å røyke inne, det forurenset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja visst! Men det virket bare som om det var en og samme person som opprettet ikke mindre en 15 tråder med ett minutts mellomrom! Men er det ikke deg, så beklager jeg! 

Anonymkode: f698f...786

Det er mye som kan virke som ditten og datten, men når man svarer på den måten du gjør i tråder så heter det trolling! Det er dét du driver med.

Så, vennligst: Hva ønsker du deg til jul? 

Anonymkode: 5e421...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er bra for meg :) Men leste noe om at det var akkurat som å røyke inne, det forurenset. 

Åja, får man kreft av det? Du kan "tenne" led-lys da.

Anonymkode: 5e421...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja, får man kreft av det? Du kan "tenne" led-lys da.

Anonymkode: 5e421...1d9

Ja det var ikke bra,men mest for de med astma og lungesykdommer. Te lys var mindre skadelig,de var vel av voks. Ja de anbefalte led-lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg nye slalåmsko (mine har vært ødelagt i den ene klypa i sikkert 7-8 år 😄 , og så ønsker jeg meg den siste boka til Lisa Aisato "Livet- illustrert", Maja Lundes "Przewalskis hest" og Fredrik Backmanns "Vi mot dere". Og så kan jeg ønske meg ny rosesaks (den forrige er borte...), stavmikser (den forrige gikk i stykker i sommer), "gavekort" på tur/middag/vindusvask/rydding i kott eller noe sånt 😄 , vin, mørkt øl ++++

Har aldri vært så tidlig ute med å finne ut hva jeg ønsker meg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men leste noe om at det var akkurat som å røyke inne, det forurenset. 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, får man kreft av det?

Overdreven bruk av stearinlys reduserer luftkvaliteten innendørs, slik at det kan være plagsomt for folk med astma, kols og andre som reagerer på sot. Dessuten kan man passe på at ikke lyset står i trekk og blafrer konstant, det utløser mer sot.

https://illvit.no/mennesket/helse/stearinlys-er-de-farlige-for-helsen

Normal bruk av lys som er laget av "ordentlig" stearin ved juletider, er ikke helsefarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

 

Overdreven bruk av stearinlys reduserer luftkvaliteten innendørs, slik at det kan være plagsomt for folk med astma, kols og andre som reagerer på sot. Dessuten kan man passe på at ikke lyset står i trekk og blafrer konstant, det utløser mer sot.

https://illvit.no/mennesket/helse/stearinlys-er-de-farlige-for-helsen

Normal bruk av lys som er laget av "ordentlig" stearin ved juletider, er ikke helsefarlig.

Ok. Jeg tenner lys hele dagen hver ag, så det blir mange lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg skikkelige hansker jeg kan sykle med på vinterstid. Som både er varme og vann/vindtette. Så på noen i en sportsbutikk i går og døde litt av prisen. Hvis noen har anbefaling om bra og relativt billige mottas det med en takk 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Martine skrev:

Jeg ønsker meg skikkelige hansker jeg kan sykle med på vinterstid. Som både er varme og vann/vindtette. Så på noen i en sportsbutikk i går og døde litt av prisen. Hvis noen har anbefaling om bra og relativt billige mottas det med en takk 🙂 

Hvis disse har butikk der du bor, sjekk der: https://sportoutlet.no/ 
Der kan du finne bra hansker til sterkt nedsatt pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Som påskelilje ønsker jeg meg slalomski. Jeg oppdaget i fjort at den ene var ødelagt. 

Men det er dyrt, så ønsker meg et pengebidrag til slaomski.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...