Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg fint sett med ullundertøy, mønstret type, ull underkjole, dunpose til mobilen når man er ute på tur vinterstid, og boka «Lady in waiting». Jeg så forfatteren på Graham Norton show og hun var craaaazyyy! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Du kan skrive det du ønsker deg.

Anonymkode: 5e421...1d9

Ønsker meg bare god mat å spise til jul pluss god drikke og lykkelig familie  :)

Anonymkode: 5b263...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg noe selvlagd fra jr, han går på et kreativt studie og jeg har allerede ønsket meg noe fra siste års produksjon. Gjetter han kjøper vinyl i tillegg - han pleier å kjøpe noe som er ukjent for meg som han liker - koselig tradisjon. Av mamma får jeg noe jeg ønsker meg til kjøkkenet (jeg kjøper, hun betaler - vår standardmodell :)).

Ut over dette ønsker jeg meg ikke så mye, og definitivt ikke unyttig nips. Jeg blir glad om jeg får hjemmestrikkede lugger eller lue, noe godt å spise eller drikke, billett til kino, konsert eller teater, eller vinyl,  Den eneste tingen jeg ønsker meg er fargede, vakre, (gjerne gamle) champagneglass. Magnor har noen lekre jeg ikke blir lei meg om jeg får hehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg polar treningsklokke. Ønsket meg i utgangspunktet M600, men den har visstnok godt ut av sortimentet,  så da blir det M430. Siden det er en dyr gave, så ønsker jeg meg pengebidrag til denne. Ellers så ønsker jeg meg div kremer.  Ønsker meg også gavekort på Steen og strøm,  da kunne jeg ha kjøpt meg noen nye klær. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ny bil og et lite ansiktsløft😅  Tror ikke jeg kommer til å få noen av delene gitt😝 Så da er det fint med penger, hudpleieprodukter eller fint skjerf el veske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, cilie skrev:

Jeg ønsker meg ny bil og et lite ansiktsløft😅  Tror ikke jeg kommer til å få noen av delene gitt😝 Så da er det fint med penger, hudpleieprodukter eller fint skjerf el veske. 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. På den ene siden er det jo komisk at du klarer å lure inn tema som vekt i en tråd som handler om økonomi og ansiktsløft i en julegavetråd. På den andre siden er det jo tragiskt og trist at du tenker så mye på dette i såpass ung alder 😰

Du kjemper en kamp du er helt nødt til å tape. Det er ingen trøst, men det blir bare verre med tiden, så du kan like godt nyte livet og det at du helt sikkert er både ung og vakker, her og nå 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Du kan skrive det du ønsker deg.

Anonymkode: 5e421...1d9

Hei

 

jeg ønsker meg våtdrakt for vinterbruk, og nye rulleski. 

jeg har absolutt alt jeg ellers trenger og ønsker.

pengebeløp kunne vært greit, for jeg kjøper meg ingen av delene, har for mange barn som har utgifter og behov. Og nå står julekalenderne for tur, 9 stk, men pakker inn ca 20 pakker PR dag, så jeg er i rute i hvertfall/ jeg blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du kjemper en kamp du er helt nødt til å tape. Det er ingen trøst, men det blir bare verre med tiden, så du kan like godt nyte livet og det at du helt sikkert er både ung og vakker, her og nå 🙂

Godt poeng. For noen tiår siden tok jeg meg selv i å se bilder av meg selv fem år tidligere og tenke at  "hm, hvorfor kunne jeg ikke nyte at jeg var litt søt og spretten mens jeg var det?"

Så slo det ned et lys - det gjør jeg jo ikke nå heller - jeg sitter jo og her og lengter fem å tilbake og tenker at "om jeg bare hadde vært som jeg var på dette bildet , DA skulle jeg vært fornøyd da".

Idioti å holde på sånn, og fra og med den dagen tvang jeg meg selv til å se meg rundt og tenke at "det står da slettes ikke så vært til". Det er jeg skikkelig glad for at jeg begynte med! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
10 minutter siden, Kayia skrev:

Godt poeng. For noen tiår siden tok jeg meg selv i å se bilder av meg selv fem år tidligere og tenke at  "hm, hvorfor kunne jeg ikke nyte at jeg var litt søt og spretten mens jeg var det?"

Så slo det ned et lys - det gjør jeg jo ikke nå heller - jeg sitter jo og her og lengter fem å tilbake og tenker at "om jeg bare hadde vært som jeg var på dette bildet , DA skulle jeg vært fornøyd da".

Idioti å holde på sånn, og fra og med den dagen tvang jeg meg selv til å se meg rundt og tenke at "det står da slettes ikke så vært til". Det er jeg skikkelig glad for at jeg begynte med! :) 

Ja nemlig ! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Kayia said:

Egentlig er det sånn det er for meg også... sikkert et aldertegn :P 

I så fall er jeg ung til sinns, for jeg ønsker meg fortsatt mange ting. Myk og deilig pysjamas, fjellstøvler, superundertøy, mobildeksel, konsertbilletter, projector, bordvifte, bøker, spiselige ting, vin, skjerf-----stopp meg noen! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Du kjemper en kamp du er helt nødt til å tape. Det er ingen trøst, men det blir bare verre med tiden, så du kan like godt nyte livet og det at du helt sikkert er både ung og vakker, her og nå 🙂

Takk for det, men dette halvåret har vært tungt - bokstavlig talt. Og enig i at det er destruktivt, for tiden går dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kayia skrev:

Godt poeng. For noen tiår siden tok jeg meg selv i å se bilder av meg selv fem år tidligere og tenke at  "hm, hvorfor kunne jeg ikke nyte at jeg var litt søt og spretten mens jeg var det?"

Det driver jeg med også. Skjønner ikke hvorfor jeg drev og klagde her inne for 6-7 år siden gitt🤔 Da var det jo håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 minutter siden, cilie skrev:

Det driver jeg med også. Skjønner ikke hvorfor jeg drev og klagde her inne for 6-7 år siden gitt🤔 Da var det jo håp!

Det er det fortsatt 🙂

Jeg sammenligner meg aldri med de helt unge. Jeg sammenligner meg med 80-åringer. Da føler jeg meg ung og  tenker at jeg har fremtiden forran meg. 😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...