Gå til innhold

Hva bruker du mest penger på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, påskelilje skrev:

Haha 😄 Nei, det er som det var da vi bygde i 1997 😄 Har malt veggen og listene og vinduskarmene en gang da, for sikkert ti år siden. Det er alt. Uff. Lys eik, en del vannskader på dørene foran vasken, et par knotter som mangler, ei skapdør som er slarkete i hengslene.... men det virker jo greit, og er for så vidt funksjonelt... Men det hadde jo vært uhyre deilig med et nytt kjøkken. Men vi er sikre på at hvis vi bytter ut vårt nå, så går det to år, så er lys eik inn igjen! godt mulig at det allerede er det... Men det er jo ikke så himla nøye da....

Hei

 

moter må man ikke pusse opp etter!

har man eikekjøkken skal man være sjeleglad !

jeg har IKEA kjøkken, fint Og moderne når ble satt inn, men nå... en katastrofe, ikke noe tre å slipe fikse behandle... bare plater med hakk i , som rett og slett bare er å kaste.

jeg skal renovere kjøkkenet, men jeg gjør alt selv, flislegging montering design alt, jeg sparer ca 200 000 kr på å gjøre alt selv.

jeg liker godt å ha sånne fikseting å gjøre, men så savner jeg tid til å lese bøker, men jeg er min egen plageånd, med nye prosjekter.

burde bli flinkere planlegge fritimer inn, fordi er jo mange som drar nytte av hyggen med nytt kjøkken og bad, 

så jeg skal snart sette av tid til andre ting jeg savner, som tegning og skriving og lesing og fotografering. ( jeg pleide lage blyanttegninger av mine fotografier før)

men igjen, jeg liker ha det estetisk rundt meg, så oppussing er jo nødvendig og tvingende om man liker ha det pent, men når man har ungdommer i huset, så blir man liksom helt alene om alt.

de spiser, liker god mat, vil alt skal se pent ut, setter pris på at det ser estetisk og vakkert ut, men bidrar ingenting til det...det syns jeg er rart, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, påskelilje skrev:

Nei, det er som det var da vi bygde i 1997 😄

Vi skiftet kjøkken i 1997, og jeg har fortsatt følelsen av at vi har "nytt" kjøkken... Det gamle var det opprinnelige fra tidlig 60-tall. Vi har riktignok lagt nytt gulv, ca. 20 år etter totalrenoveringen i 97.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...