Gå til innhold

Liker-funksjonen kan dere bare fjerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den har ingen nytteverdi lenger.


Ps Når jeg svarer en bruker og får likes, vet jeg ikke om det er denne brukeren eller andre som har respondert på det. 

Anonymkode: 8ad51...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har ingen nytteverdi lenger.


Ps Når jeg svarer en bruker og får likes, vet jeg ikke om det er denne brukeren eller andre som har respondert på det. 

Anonymkode: 8ad51...1dc

Godt poeng! 
Denne endringen er helt meningsløs og er med på å upersonliggjøre forumet - og dermed ødelegge et av forumets styrker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, cilie skrev:

Godt poeng! 
Denne endringen er helt meningsløs og er med på å upersonliggjøre forumet - og dermed ødelegge et av forumets styrker. 

Liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, cilie skrev:

Godt poeng! 
Denne endringen er helt meningsløs og er med på å upersonliggjøre forumet - og dermed ødelegge et av forumets styrker. 

Liker, liker liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har ingen nytteverdi lenger.


Ps Når jeg svarer en bruker og får likes, vet jeg ikke om det er denne brukeren eller andre som har respondert på det. 

Anonymkode: 8ad51...1dc

Liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cilie skrev:

Godt poeng! 
Denne endringen er helt meningsløs og er med på å upersonliggjøre forumet - og dermed ødelegge et av forumets styrker. 

Liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har ingen nytteverdi lenger.


Ps Når jeg svarer en bruker og får likes, vet jeg ikke om det er denne brukeren eller andre som har respondert på det. 

Anonymkode: 8ad51...1dc

Liker

5 timer siden, cilie skrev:

Godt poeng! 
Denne endringen er helt meningsløs og er med på å upersonliggjøre forumet - og dermed ødelegge et av forumets styrker. 

Liker


(Kanskje endringen er et forsøk på å få trådene til å bli lange igjen? Det gikk jo nedover med forumet etter forrige endring 🙄😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har ingen nytteverdi lenger.


Ps Når jeg svarer en bruker og får likes, vet jeg ikke om det er denne brukeren eller andre som har respondert på det. 

Anonymkode: 8ad51...1dc

Hva skulle den erstattes med? Hilsen en som ikke forstår hva endringen var, men gjetter at "liker" tidligere var "Hodestups har likt innlegget ditt" og at "Liker" nå er at en anonym liker.

Anonyme likes åpner jo opp for både bedre, og verre, diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hodestups skrev:

1. Hilsen en som ikke forstår hva endringen var, men gjetter at "liker" tidligere var "Hodestups har likt innlegget ditt" og at "Liker" nå er at en anonym liker.

2. Hva skulle den erstattes med?

3. Anonyme likes åpner jo opp for både bedre, og verre, diskusjon. 

1. Korrekt

2. Være som det har vært, dvs «Kayia har likt innlegget»

3. Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

Liker

Liker


(Kanskje endringen er et forsøk på å få trådene til å bli lange igjen? Det gikk jo nedover med forumet etter forrige endring 🙄😂)

😂

Anonymkode: 8ad51...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...