Gå til innhold

Det er noe galt med forumet


Glitter

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på et underforum, så er jo alle trådene jeg ikke har lest markert, og når jeg trykker på den runde knappen så kommer jeg til første uleste innlegg i tråden. Når jeg da trykker meg tilbake fra tråden til underforumet igjen så er plutselig hele underforumet markert som lest uten at jeg har lest det. Og jeg må gå inn i trådene og lete etter første uleste innlegg. Dette har skjedd de siste dagene og er veldig irriterende. 

Er det bare hos meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.11.2019 den 12.26, Admin skrev:

Jeg mener vi hadde et tilsvarende problem på Kvinneguiden, hva som var løsningen husker jeg dessverre ikke, men @Forumansvarlig husker kanskje, så vi venter på ett svar fra henne når hun er på jobb i morgen.

Okei. Håper det kan fikses. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hei

Beklager, jeg så ikke dette før nå, for taggingen ga meg ikke varsel. Det stemmer at vi hadde samme problem på Kvinneguiden, men vi fant ikke noen universell løsning. For noen hjalp det å fjerne cache på maskinen og for andre å logge ut og inn. Kan du si hvilken nettleser og enhet du bruker, så vi kan undersøke om det er noe som skiller seg ut?

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Hei

Beklager, jeg så ikke dette før nå, for taggingen ga meg ikke varsel. Det stemmer at vi hadde samme problem på Kvinneguiden, men vi fant ikke noen universell løsning. For noen hjalp det å fjerne cache på maskinen og for andre å logge ut og inn. Kan du si hvilken nettleser og enhet du bruker, så vi kan undersøke om det er noe som skiller seg ut?

Forumansvarlig

Hva er cache? Nettleserdata? 

Jeg bruker Chrome og Samsung galaxy 10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumassistent
18 timer siden, Glitter skrev:

Hva er cache? Nettleserdata? 

Jeg bruker Chrome og Samsung galaxy 10. :)

Ja, stemmer. Det kan hende at nettleseren husker feilen selv om den er fikset, pga cache/nettleserdata. Siden det er veldig få som opplever dette, tror vi det har med problemer på enkelte enheter å gjøre - altså at i ditt tilfelle mobilens nettleser og forumprogramvaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forumansvarlig skrev:

Ja, stemmer. Det kan hende at nettleseren husker feilen selv om den er fikset, pga cache/nettleserdata. Siden det er veldig få som opplever dette, tror vi det har med problemer på enkelte enheter å gjøre - altså at i ditt tilfelle mobilens nettleser og forumprogramvaren. 

Okei. Det hjalp ikke å slette det. 

Men dette er jo noe som har oppstått nå nylig. Hadde ikke det problemet før selv om jeg har brukt samme tlf og nettleser. Men da er det ikke stort å gjøre da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Så bra! Teknisk har vært inne og foretatt noen mindre endringer, så det kan se ut som at noen feil endret seg i samme slengen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...