Gå til innhold

Hvordan hente krefter når man er trist og lei seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan henter dere krefter når dere er trist og lei dere? Jeg blir så tung, både fysisk og psykisk. Prøver å ikke tenke på det som er vanskelig, men det er ikke lett det heller. Har brukt flere timer idag på å rydde hjemme fordi det er så tungt inni meg at det går veldig sakte. Jeg kommer liksom ikke i mål idag, føler meg som en skilpadde. 

Anonymkode: 70ba2...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke viktig å komme i mål med husarbeid. Jeg gjør alt sakte uansett hvordan humør jeg er i, huset står fortsatt fordet, selv om jeg aldri "kommer i mål". Nå har jeg senket kravene, slik at de bedre passer mine forutsetninger. Er man trist og lei, tror jeg det er bedre å bruke energi på noe lystbetont og ikke på selvpåførte plikter. Jeg går tur, det gjør jeg forsåvist uansett. Men jeg går en litt ekstra hard tur, hvor jeg kan få ut litt frustrasjon og i tillegg bli litt sliten. Men jeg er kanskje ikke så trist og lei, mer sint, frustrert, oppgitt og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...