AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 Hva når man føler seg i vater etter en sobril, den svakeste? Ikke trøtt, ikke spesielt beroliget, men livet synes å være mer på g likevel. Når dette ikke kan brukes fast, hva kan da brukes? Når man ikke er veldig deprimert eller angstfulle, bare nevrotisk. Anonymkode: 7a2c0...d98 0 Siter
Glitter Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 Da tror jeg man bør gå i behandling og jobbe med hvordan takle livet generelt. Men det kan også hjelpe å gå på en liten dose antipsykotisk eller antidepressiva. Går på det selv, men mest for søvn. Føler vel egentlig ikke det hjelper mot den generelle angsten og tankekjøret/bekymringene jeg har, men så er det ganske reelle bekymringer jeg har også. Ting som kan velte hele livet mitt. Så der ville nok kun benzo hjulpet for å bedøve meg. 0 Siter
Hodestups Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 Jeg vet at noen "venner seg til" medisiner og må ha høyere dose for å oppnå effekt etter hvert. Om det gjelder Sobril vet jeg ikke, men ville spurt fastlegen. Det er ikke noe man "bør" gå på fast da det er vanedannenede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.