Gjest Maggie Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hei! jeg er ei 20 år gammel jente som gladelig vil ta imot tips, jeg skal starte å trene.. det jeg har som mål er å få en mer 'oppstrammet' (hvis man kan bruke det ordet) mage (dvs at jeg ikke får så veldig stor 'bul' når jeg står, eller sitter) og stramme opp lår.. spesielt innsiden. og på hoftepartiet.. problemet er bare at jeg har ikke mulighet til å jogge pga at jegkan ikke belaste knærne så mye. men har trimsykkel, og muligheter til å gå tur. det gjør jeg allerede! men tar imot alle tips dere har, jeg vil gjerne føle meg vel nå som vi beveger oss mot sommeren! mvh Maggie 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei du må se på kosten din i tillegg til å trene. Jeg vil anbefale styrketrening i tillegg. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.