AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 Skrevet 13. desember 2019 Hei! Magen min er i ubalanse og får løs mage på de værste tidspunkt. For noen år siden var jeg på konsert et sted det ikke var toalett og det gikk rett i buksa. Kom meg heldigvis ut først og ble hentet, men det er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen. Finner det noe medisin, helst reseptfritt jeg kan bruke for å unngå dette? ja, jeg vet at det har mye å si hva en spiser, men hos meg er det bivirkninger av medisiner som gjør det. Anonymkode: 6fd6d...c1b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 Skrevet 13. desember 2019 Forresten mye luft i magen også så om noe hjelper mot det også så tar i mot tips. Flaut med lukt! Anonymkode: 6fd6d...c1b 0 Siter
Shira! Skrevet 13. desember 2019 Skrevet 13. desember 2019 Imodium. Kjøpes reseptfritt på apoteket. https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/imodium-mcneil-560028 Imodium Comp skal hjelpe mot både diaré og luft. https://www.farmasiet.no/product/1085706/mage-og-tarm/diare/imodium-comp-tabletter?gclid=CjwKCAiAis3vBRBdEiwAHXB29ORvTTjs22hjOfRPAwt6HY9yFBE4fz15pTehmUsUGlwODY_haCwGNRoCaJQQAvD_BwE 0 Siter
AJP Skrevet 25. desember 2019 Skrevet 25. desember 2019 Jeg synes at kulltabletter har vært best, da jeg har opplevd at de lager minst krøll i ettertid, men det virker ikke umiddelbart da. Dessverre har de sluttet å selge dem på apoteket i hvert fall:( 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 7. februar 2020 Skrevet 7. februar 2020 Jeg kjenner en som får disse symptomene du beskriver om h*n spiser noe med laktose i og om h*n spiser noe med ikke-varmebehandlet havregryn opplever h*n å få mye luft i tillegg. H*n tåler små mengder laktose, men bør holde seg til laktosefrie produkter. Men om du er helt sikker på at dette skyldes medisinene, er nok dette et skudd i blinde fra min side. Høres utvilsomt plagsomt ut. Håper du finner en løsning på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.