Gå til innhold

Medisiner mot løs mage, krisehjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Magen min er i ubalanse og får løs mage på de værste tidspunkt. For noen år siden var jeg på konsert et sted det ikke var toalett og det gikk rett i buksa. Kom meg heldigvis ut først og ble hentet, men det er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen.

Finner det noe medisin, helst reseptfritt jeg kan bruke for å unngå dette?

ja, jeg vet at det har mye å si hva en spiser, men hos meg er det bivirkninger av medisiner som gjør det.

Anonymkode: 6fd6d...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg synes at kulltabletter har vært best, da jeg har opplevd at de lager minst krøll i ettertid, men det virker ikke umiddelbart da. Dessverre har de sluttet å selge dem på apoteket i hvert fall:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjenner en som får disse symptomene du beskriver om h*n spiser noe med laktose i og om h*n spiser noe med ikke-varmebehandlet havregryn opplever h*n å få mye luft i tillegg. H*n tåler små mengder laktose, men bør holde seg til laktosefrie produkter.

Men om du er helt sikker på at dette skyldes medisinene, er nok dette et skudd i blinde fra min side. Høres utvilsomt plagsomt ut. Håper du finner en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...