Gå til innhold

trening i forhold til slanking

Gjest per ove

Anbefalte innlegg

Gjest per ove

nå høres jeg sikkert fryktelig lat ut, men hvor viktig er egentlig trening i forhld til diett når man skal slanke seg? og jeg var tidligere litt overvektig, nå har jeg mer eller mindre oppnådd idealvekten, men magen forsvinner dørke meg ikke!! det ser nesten litt latterlig ut med DEN ølvommen i og med resten av kroppen min som nå er nesten litt pinglete. har noen andre noen erfaringer, råd ville jeg satt pris på det! ...og vær så snill: ikke gi meg noen "vær glad i den kroppen du har/ utseende er ikke det viktigste" kommentarene.. jeg er med på alt det der, men vil gjerne bli kvitt ihvertfall mesteparten av magen min fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel hvis du ønsker at det skal være litt tak i kroppen din lønner det seg nok å trene litt, men for mye trening gir deg bare muskelvekt og det regner jeg med du ikke er intressert i. Det eneste som hjelper mot magen hvis du ikke gidder å trene er å spise absolutt 0 fett. Dvs ikke sukker, ikke melk, ikke øl og resten av de fett-produserende produktene. Spis magert, drikk vann, te. Unngå brød og kornprodukter. Det er utrolig kjedelig, men kanskje den eneste måten å bli kvitt kvapset på. Når du velger å spise mer normalt er det viktig å trene litt. I det minste være i aktivitet ca en time pr dag. Skal vedde for at det får bort magen, men du må ofre mye også, men altså: du slipper å trene så voldsomt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per ove

Vel hvis du ønsker at det skal være litt tak i kroppen din lønner det seg nok å trene litt, men for mye trening gir deg bare muskelvekt og det regner jeg med du ikke er intressert i. Det eneste som hjelper mot magen hvis du ikke gidder å trene er å spise absolutt 0 fett. Dvs ikke sukker, ikke melk, ikke øl og resten av de fett-produserende produktene. Spis magert, drikk vann, te. Unngå brød og kornprodukter. Det er utrolig kjedelig, men kanskje den eneste måten å bli kvitt kvapset på. Når du velger å spise mer normalt er det viktig å trene litt. I det minste være i aktivitet ca en time pr dag. Skal vedde for at det får bort magen, men du må ofre mye også, men altså: du slipper å trene så voldsomt mye.

nææh...litt muskler skader vel ikke, men. skal vel klare å gjøre dette, ja. jeg nekter å ha slik mage, og den beste tiden å starte noe på, er jo alltid med en gang, så. dette med å spise lite brød synes jeg var litt merkelig, men det gir kanskje for mye energi eller noe? en ting som irriterer meg litt er at selvom jeg har ett ganske årleit lag med fett på magen, virker det som - ihvertfall når jeg står oppreist - at magemusklene minemine ligger nesten rett under huden om du skjønner. altså buler ut.... nåja, takk for rådene. har du erfaring innen "emnet" kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...